Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
16/04/24-18:04
🥀🌸🌷 Som en blommande sommaräng 🌷🌸🥀
Gisela
Beauty Beginner
16/04/24-14:05
 "Rénergie Yeux HCF Triple Serum" för ögonen innehåller de viktiga Hyaluronsyra, SNK-peptider, C-Vitamin, Niacinamid och Vitamin F. Därför är det min absoluta favorit, som gör effekt på en mogen hy. OBS! Glöm inte bra solskyddsfaktor
Tiffany
Beauty Beginner
16/04/24-11:38
Mitt absoluta favoritsteg i min hudvårdsrutin är att boosta huden med ett härligt återfuktande serum. Gärna med ingredienser med hyaluronsyra och c-vitamin, precis som Yeux HCF Triple Serum innehåller ☺️🌸
Fahema
Beauty Beginner
16/04/24-10:24
Några av mina fav produkter.. vill testa Lancome 😍
Daniella
Beauty Beginner
16/04/24-09:39 (redigerad den 16/04/24-09:46)
Ett fantastisk lyster och en mysig start på morgon. Hyaluronsyra är den absoluta favorit ingredienser i mina produkter. Att starta morgonen med en toner och därefter ett serum, ögonkräm och en ansiktskräm från Lancome är den ansolut bästa starten för både kropp och själ. 
Daniella
Beauty Beginner
16/04/24-09:37
Bästa vardagslooken startar såhär.
Mariah
Beauty Beginner
16/04/24-09:16
Hyaluronsyra är en favoritingrediens som finns i Lancomes nya eye serum. Jag älskar att dubbelrengöra min hud. En riktigt ren hud är grunden för efterföljande produkter 👌🏻
helenaregefalk
Beauty Beginner
16/04/24-06:20
Den innehåller Hyaluronsyra Att smörja händerna med en kräm som gör skillnad!