Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ingrid
Beauty Star
17/03/24-21:04
Min Teint Idole Ultra Wear Foundation är i nyans 225N och jag föredrar främst glow finish. Mina bästa tips för en perfekt bas är först och främst en bra hudvårdsrutin som ger dig en återfuktad och glowing grund att starta med. Personligen satsar jag hellre helhjärtat på bra hudvård innan sminket och skippar primern. Andra tipset är att vänta minst 5min för din hudvård att göra magi innan du applicerar foundation, där less is more gäller. Avsluta med ett setting powder som kan göra underverk för en smooth och långvarig finish ✨
vendelahammeborg
Beauty Beginner
17/03/24-16:33
jag föredrar en semi-matt men ändå fräsch och lite lystring bas, jag tycker att 110c eller 120n av Teint idole ultra wear foundation skulle passa mig super bra!!❤️
Hanna
Beauty Pro
17/03/24-15:12
Jag föredrar alltid en lystergivande bas! 🧚✨ Jag tror att 220 c hade varit en bra nyans för mig 💖. Mitt bästa tips för att sminket både ska bli lystergivande och hålla bra är att återfukta huden och låter hudvården sjunka in innan man börja sminka sig. Även att pudra på de partier som man blir glansig på under dagen. Och sist men inte minst settingspray, min favorit och som många andras är All Nighter 🌃
Jonna04
Beauty Star
17/03/24-15:11
Jag fullkomligt ÄLSKAR Lancôme och deras produker! Detta är några av mina favoriter som jag använder dagligen😊 Jag föredrar en lystergivande och glowig look och skulle säga att nyansen 305N passar mig. Lancômes hypnôse mascara är galen! Har använd i flera år och tror inte att jag någonsin kommer att använda en annan. Även deras blush subtil är otrolig. Det har skimmer i sig vilket gör att den ger ett otroligt glow och lyster speciellt i solen, perfekt nu till sommaren och våren😍✨ Älskar även deras Teint Idole Fond De Teint Care & Glow Radiant Concealer, den ger en medium täckning med lyster och glow. Och tillsammans med Lancômes La Base PRO Primer får looken en glowig, lystergivande och slät finish, finns det något bättre än det?😍🙌🏻
Malin
Beauty Pro
17/03/24-08:16 (redigerad den 17/03/24-08:17)
Vårnyheter 💐
Nikki
Beauty Pro
16/03/24-20:00
🔥 Maison Margiela 🔥 Vilken är din favorit? 🥰
PatoFia
Beauty Star
16/03/24-15:08 (redigerad den 16/03/24-15:12)
Lancome - en klassiker som alltid levererar 😍 såklart lystergivande bas (220). Tips är att prima huden innan och välja kvalitetsprodukter. Du får ofta vad du betalar för!
Jabeen
Beauty Pro
16/03/24-11:06
I would prefer matte base an in Lancôme 220C shade looks better on me, unfortunately I tried a lot tag the product but it didn’t work for my. My best tip for long lasting makeup is to moisturize the skin well and then use primer to have a perfect base and then setting spray as the last step in makeup to keep it long lasting 😍