Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Aaron
Beauty Pro
18/03/24-17:11
Föredrar du en lystergivande eller matt bas?Jag föredrar en matt bas med tanke på att jag har finnar och acne.Vilken foundationnyans tycker du passar din hudton från Teint Idole Ultra Wear Foundation?110 C <3 för jag är blek~ Bästa tips för att få en långvarig makeuplook: Använd setting spray innan och efter basen! Lovar att det håller så mycket längre. Även hitta en moisturizer som innehåller spf, så söipper du lägga lager med kräm på kräm som kommer spricka och flagna. 
Sofia
Beauty Pro
18/03/24-10:14
🌸 Våriga favoriter från LH cosmetics. 🌸
Amal
Beauty Beginner
18/03/24-09:31 (redigerad den 18/03/24-09:38)
Best product I tried from Lancôme prefer a radiant base and  The perfect bass for me is 310N
Jessika
Beauty Pro
18/03/24-07:24
Jag föredrar en lyster givande bas och vad är bättre än Lancôme? Den perfekta basen för mig är i tonen 310N
Nikki
Beauty Pro
18/03/24-06:20 (redigerad den 18/03/24-06:28)
⭐️💧 Moroccanoil 💧⭐️
Nikki
Beauty Pro
18/03/24-06:17
🌺🧡 Nya paletter från ARTDECO 🧡🌺
Julia
Beauty Star
17/03/24-22:03 (redigerad den 17/03/24-22:05)
1. Jag föredrar en lystergivande bas! 2. Jag tror att nyansen 120N skulle passa mig väldigt bra! 3. Mina tips för en hållbar look är att använda bra hudvårdsprodukter och skinprep innan sminket vilket gör att sminket håller länge men även lägger sig fint på huden. Mitt andra tips är att använda en bra primer som passar med dina basprodukter. Ett bra puder gör också att sminket håller längre och ser smooth ut och tills sist vill jag tipsa om att dränka ansiktet i settingspray när sminket är färdigt då kan jag lova att det håller heeeeela dagen!