Hem
Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Camilla
Beauty Beginner
04/03/24-15:52
Omöjligt att endast välja ett favoritmärke, men här är ett beauty kit med alla mina favoriter. Denna setting spray har jag köpt om år efter år!
Stina
Beauty Beginner
04/03/24-15:31
Produkter jag inte lämnar huset utan, två helt magiskt fantastiska sommriga och söta parfymer, en settingspray som får sminket att hålla hela dagen oavsett vad, jag har aldrig haft en dålig sminkade efter att jag började använda den och hår olja som räddat mitt blekta hår 🥰 känner mig inte bekväm utan!
Anna
Beauty Beginner
04/03/24-15:24
Bästa produkterna för torr och mogen hy och du blir som ny.
Felicia
Beauty Beginner
04/03/24-15:20
Mitt favoritmärke är Lancome. Favoritprodukten är Lancome Hypnose drama mascara!
Alva
Beauty Beginner
04/03/24-14:51
Lancôme är mitt favoritmärke, haft flera parfymer av dem (la vie belle, idole) och älskar deras concealer (ultra wear all over). Urban Decay är också en klassiker p.g.a. deras setting spray all nighter.
Farang
Beauty Beginner
04/03/24-14:49
💝💖💝
Jennie
Beauty Beginner
04/03/24-14:46
Jennie
Beauty Beginner
04/03/24-14:42