Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
26/03/24-10:25
Tror Back to Cali är min favorit! 🥰
Nikki
Beauty Pro
20/03/24-06:35
🌸 OPI nagellack - 🥰 🌸
Anna
Beauty Pro
19/03/24-21:06
Jag älskar verkligen en lystrig finish särskilt nu till våren och sommaren! Min nyans fårn lancômes idole ultra wear är 105W
Nova
Beauty Beginner
19/03/24-20:13
moon
Beauty Star
19/03/24-20:04
Jag föredrar verkligen en makeuplook som ger lyster, älskar en glowy look! Har provat Teint Idole Ultra Wear innan och nr. 08 i färgen Caramel sitter så fint på huden. Älskar även maskaran som ger en otrolig volym! Stor lancôme älskare här! 😍
Nora
Beauty Pro
19/03/24-19:28
Hade föredragit en matt finish till min oljiga hy i en ljus nyans med en neutral underton!🤩
Sofia
Beauty Pro
19/03/24-16:21
Detta är ju bland det sötaste jag sett på länge. 😍 Ingen aning om hur de doftar men herregud så färgglada och söta flaskor!
Louiseemretsson
Beauty Pro
19/03/24-14:07
🌸LANCÔME 🌸 Jag är ju kär i glowiga basprodukter då min hy är i grunden torr. Så för mig är det givet att deras care & glow foundation fungerar bäst, färgen 125w verkar vara min perfekta nyans. Mitt tips till att få makeuplooken att hålla är faktiskt arbetet med hudvård innan! Sen förstås en enkel multiprodukt i handväskan (som lancômes idole tint) som fungerar på läppar, ögon och kinder, en sån i väskan gör det enkelt att fixa till makeupen och få en touch up på språng 💋