Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
maimicrobiology
Beauty Beginner
10/04/24-19:03
benitamansson
Beauty Beginner
10/04/24-18:24
I Rénergie Yeux HCF Triple Serum är en av ingredienserna hyaluronsyra.Mitt favoritsteg i hudvårdsrutinen är att lägga på ett återfuktande serum där jag känner hur behagligt och lugnande det blir för huden.
Ebba
Beauty Beginner
10/04/24-17:54 (redigerad den 10/04/24-17:55)
Glycerin Min favvo är retinol
Zimam
Beauty Star
10/04/24-17:51 (redigerad den 10/04/24-17:53)
I have tried lancome products as samples and i got difference in my face within few days. I really like the new series peptide cream. The new cream has caffeine and im excited for it. Serum is the most favorite part for me in skincare routine 🌸
Dilfuza
Beauty Beginner
10/04/24-17:43
1. Yeux HCF Triple Serum är en av ingredienserna hyaluronsyra.2. Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin är att serum som hjälper till att påskynda cellförnyelse på hudytan
Kara
Beauty Beginner
10/04/24-17:32
En ingrediens är koffein som jag uppskattar under ögonen. Min favoritdel i min hudvårdsrutin är definitivt serumet. Blir sån stor skillnad snabbt!
Helena
Beauty Star
10/04/24-17:25
Man vet ju om fördelarna med vitamin A/C/E för huden. Men vitamin F är ny för mig i allafall, och den finns med i Renergie Triple Serum Eye, spännande. Min favorit i hudvården är fuktcreme 💙🩵💙
Malin
Beauty Pro
10/04/24-17:25
En av ingredienserna i Rénergie Yeux Eye Cream är hyaluronsyra ✨ Det steget som jag uppskattar mest i min hudvårdsrutin skulle jag säga är fuktkräm. Detta för att det får min hy silkeslen.