Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jennie
Beauty Beginner
12/04/24-23:21
Innehåller vitamin F
Diana
Beauty Star
12/04/24-22:11
Den innehåller bl.a. ferulinsyra! Mitt favoritsteg är serum för jag tycker om känslan när man droppar den på huden med sin dropper!
Linda-Marie
Beauty Pro
12/04/24-21:16
Nyheter som lockar! 🌸✨
Åsa
Beauty Beginner
12/04/24-18:36
Rénergie Yeux HCF Triple Serum innehåller bland annat vitamin F. Efter rengöringen är min favorit att använda Sensai Silk  Peel Powder. Huden känns fantastiskt len och ren. Produkter smälter in i huden efter den peelingen. 
Nikki
Beauty Pro
12/04/24-17:41
🌸🍊 GLOW ⭐️🌸
Pii
Beauty Star
12/04/24-16:12 (redigerad den 12/04/24-16:12)
Rénergie Yeux HCF Triple Serum innehåller bl.a. C-vitamin. Och vilket steg i min hudvårdsrutin är min favorit ... Eftersom jag har så torr (åldrande) hy måste jag säga appliceringen av nattkräm. Det gör verkligen att jag känner att huden får precis vad den behöver. Inget fnas eller torra partier mer – om det är en kräm av bra kvalitet, förstås!
Malin
Beauty Pro
12/04/24-16:07
🫧 Sminknyheter 🫧
Valeriaiaia
Beauty Beginner
12/04/24-15:41
💮 Rénergie Yeux HCF Triple Serum innehåller C-Vitamin (3-O ethyl ascorbic acid) 💮 Mitt favoritsteg i hudvårdsrutinen är att dubbelrengöra med först en oljebaserad och sedan en vattenbaserad cleanser 🥰