/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Hanin
Beauty Beginner
09/12/24-22:20
Gina
Beauty Pro
09/12/24-22:15
Libre EdP 50 ml Gift Box
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Highlighting Powder 35 Quartz Glow
Encre De Peau All Hours Foundation LN4
Här är dessa produkter som jag önskar mig 🥹❤️ Första produkten är Libre parfym från YSL som doftar underbart. Andra produkten är Hypnôse mascara från Lancôme som är ett måste! Tredje produkten är en highlighter från Bobbi Brown och har en fantastisk glow✨den fjärde produkten är en foundation från YSL som jag alltid ville testa 🙌🏼
Leyla
Beauty Beginner
09/12/24-22:11
Dior Addict Natural Gift Box
Goddess EdP 50 ml Gift Box
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Rio Radiance Perfume Mist 240 ml
Alla dessa produkter är mina favoriter. ❤️🤞❤️❤️🤞🌲🫶🫶
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Power duo-kit 💕
15
Alvaaaa
Beauty Beginner
09/12/24-21:50
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Hydro Grip Set + Refresh Spray 100 ml
Sticks Party Mix Face Makeup Kit
Multi-Peptide + HA Serum 30 ml
Jag skulle absolut vilja ha dessa grejer de är min största dröm❤️❤️❤️❤️
Elsa
Beauty Beginner
09/12/24-21:39
Libre EdP 50 ml
All Nighter Setting Spray 118 ml
Lip Oil Watermelon
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Fair Light
Min önskelista💗 Libre - jag som älskar att samla parfymer har länge haft denna på min ”parfymönskelista”, doften känns mogen och passar till flera tillfällen samtidigt som flaskan är vacker och kommer se bra ut tillsammans med mina andra parfymer Urban decay settingspray - har länge använd ett settingspray från maybelline, men vill testa något lite mer lyxigt och har hört mycket bra om denna Lip oil - brukar använda nyx läppolja och tycker den är prisvärd och bra, men det skulle vara roligt att testa en läppolja från ett annat märke Cc cream - denna har länge varit på min önskelista, men varit lite för snål för att köpa den då lumenes fungerar bra och är lite billigare
Amanda
Beauty Star
09/12/24-21:39
In Love With You EdP 50 ml
For Her Musc Noir Rose EdP 30 ml
Brazilian Crush Cheirosa 71 Perfume Mist 90 ml
The Ritual Of Sakura Trial Set
Dessa produkterna som finns på min önskelista kommer från att testa nya saker som jag blivit nyfiken och drömt på, speciellt märket 'Sol De Janeiro', har jag alla sakerna förutom tre parfymer. Men denna parfymen från Sol De Janeiro, har jag inte sett på kicks, vilket gör mig nyfiken eftersom oftast allt som blir slut sålt hos Kicks från detta märket finns typ nästan aldrig i affären 😅. Förutom dessa två parfymer är just vad jag har drömt om just denna speciella parfymen från Narciso Rodriguez. På alla virala Tiktok videos, så ser jag just denna parfymen som är populärt i Frankrike, men varför? Är den verkligen så bra? Och parfymen från Armani' verkar vara underbara just av hur den är beskriven och den's titel 😍. Slutligen en set från rituals är en perfekt paket för min dusch spa kväll 😍😍.
lisa.eriksoo
Beauty Beginner
09/12/24-21:33
Paradoxe EdP 50 ml
Gel iQ Nail Polish Start Kit
Final Shine Spray 100 ml
Discipline Kératine Thermique leave-in 150 ml
Dessa saker står på min tomtelista och jag skulle bli överlycklig att vinna denna tävling! Produkterna på min jullista är perfekta för att ge mig en bra jul. Produkterna är mina all time favorite och därför skulle ni uppfylla min lista om jag vann tävlingen. Alltid bra med att ta hand om sig extra runt julen. 
Alma
Beauty Beginner
09/12/24-21:24
Hoola Bronzer Toasted
Donna Born In Roma EdP 30 ml
The Tweez
No.5L Leave-In Moisturize & Mend Leave-In Conditioner Hair Treatment 100 ml
Min önskelista!! Parfymen från Valentino är verkligen bara för att min vän använde den och jag älskade doften, kände att jag behövde ha den! 🥳 Pincetten är också en sådan ”behöver” sak, min gamla som jag haft i säkert 10 år börjar sjunga på sista versen… Olaplex har räddat mitt hår förut och jag är nu i stort behov av det igen 🫣 Hula bronzer är en gammal favorit som jag nu har kört slut på, det går inte att göra fel med den! Ett måste helt enkelt 💓💓