Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Camilla J.
Beauty Star
13/04/24-16:13
Rénergie Yeux HCF Triple Serum" innehåller bl.a. glukopeptider, dessa hjälper till att stoppa hudens förlust av det viktiga kollagenet. Jag älskar samtliga steg i min hudvårdsrutin som leder till synbara resultat! Mina tre första val är tre produkter som påtagligt förbättrat min hud tillsammans bekämpar de aktivt torrhet, acne/pormaskar samt fina linjer. Dessutom bidrar  samtliga till en fräsch ungdomlig hy med härlig lyster! Slutligen har jag lagt till Lancomes Renérgie Starter Kit, som jag längtar efter att få testa! Enligt ryktet så ska nämligen serien ge synbara resultat redan efter en vecka!! 😍
Maya
Beauty Beginner
13/04/24-15:37
Rénergie Yeux HCF Triple Serum för ögonen är hyaluronsyra. Mitt favoritsteg i hudvårdsrutinen är att applicera Mousse Éclat Foaming Cleanser. Det känns så uppfriskande och återfuktande för huden! Viktigaste är att man kan göra det och det finns inga spår av sminken...
Cecilia
Beauty Beginner
13/04/24-13:58
Repair yourself
ASSE
Beauty Star
13/04/24-12:05
En bra hudvård är viktigt av följande skäl 🧖🏽‍♀️: Det hjälper din hud att hålla sig i gott skick 🧖🏽‍♀️: Du tappar hudceller under hela dagen, så det är viktigt att hålla din hud glödande och i gott skick. En effektiv rutin kan hjälpa till att förebygga akne, behandla rynkor och hjälpa din hud att se så bra ut som möjligt. Din hud kommer att se mer ungdomlig ut😍: När du åldras vänder din huds celler långsammare, får den att se mattare och mindre strålande ut. Att använda en hudvårdslinje av hög kvalitet kan hjälpa till att ta bort döda hudceller så att din kropp kommer att ersätta dem med nyare, mer ungdomliga celler. Förebyggande är lättare än korrigering 😍: Att förebygga hudproblem är lättare och billigare än att försöka fixa dem i framtiden. Ditt självförtroende kommer att få ett uppsving 😍: När din hud ser bättre ut kommer du att må bättre om dig själv och få mer självförtroende. Ett ämne i Lancôme renergie multi-lift day cream spf15 som jag tycker om är Glycerin, som är bra för huden då det fungerar som ett fuktbevarande medel, vilket är ett ämne som gör att huden kan behålla fukten. Det kan öka hudens återfuktning, lindra torrhet och fräscha upp hudens yta. Det är också ett mjukgörande medel vilket betyder att det kan mjuka upp huden😍😍
Amal
Beauty Beginner
13/04/24-09:31
Detta produkter är underbara för håret.
Anna
Beauty Beginner
13/04/24-06:33
Joanna
Beauty Beginner
13/04/24-05:39 (redigerad den 13/04/24-05:43)
Rénergie H.C.F triple eye serum innehåller bland annat hyaluronsyra och vitamin c.  Mitt beauty kit passar perfekt till de som vill att det ska gå snabbt och vara enkelt.  En morgonrutin som ger fukt och skyddar dig mot solens uv-strålar men också som ger ett härligt glow och doftar gott. Passar perfekt nu till sommaren. Min favoritdel av hudvårdsrutinen är att fukta ansiktet med en sval och härlig kräm.
Anneli
Beauty Beginner
13/04/24-03:37
Underbara produkter för ansikte och dem gör underverk