Hem
Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Malin
Beauty Pro
13/03/24-17:53 (redigerad den 13/03/24-17:54)
Jag föredrar en lystergivande bas då jag har en normal till torr hud och när jag använder produkter som är matta upplever jag att min hy ser väldigt torr ut. Det var lite svårt utifrån produktbilderna att se vilken nyans som skulle passa mig men jag kikade upp lite swatches och då tror jag att 120N skulle passa mig. Mina bästa tips för att få en långvarig makeuplook är att använda bra hudvård. Genom att preppa med återfuktande hudvård får jag mitt smink att se bättre ut. Sen är det även viktigt med primer och settingspray för att sminket ska sitta på plats och hålla hela dagen då jag oftast har mitt smink på i minst 12 timmar.
Nikki
Beauty Pro
13/03/24-17:43 (redigerad den 13/03/24-17:44)
Jag föredrar en matt eller neutral bas. Lancôme Teint Idole Ultra Wear Foundation i nyansen 120N passar min hudton perfekt. En bra hudvårdsrutin är bästa grunden för en vacker och hållbar makeuplook. Rengöring, regelbunden mild exfoliering och en återfuktande ansiktskräm. Glöm inte ögonkräm och läppbalsam. Applicera vid behov en primer innan din foundation, använd setting powder och avsluta med setting spray. Ingen look är dock fulländad utan en ljuvlig och noga vald parfym.
lykke.markmann
Beauty Beginner
13/03/24-16:30 (redigerad den 13/03/24-16:34)
Jag föredrar en lystergivande bas 8 utav 10 gånger, ibland kan det vara nice att ändra sminkrutinen lite och då går jag efter en matt/blandad bas! Jag tror att foundationnyansen 120N skulle passa mig bäst, otroligt utbud på färger! Tumme upp för det! Tips för att få en naturlig och lystergivande bas som håller läääänge är att ta så lite produkt som möjligt och att försöka återfukta huden mycket innan man lägger på någon produkt, därför har jag skapat ett Beauty Kit som innehåller en återfuktande ögonkräm och en återfuktande ansiktskräm och en concealer! 💕 Ibland tar jag också settingpowder och settingspray för att sminket ska hålla extra länge, det är även ett tips!!
Yasso
Beauty Pro
13/03/24-15:23 (redigerad den 13/03/24-18:07)
 Jag gillar både en matt bas och lystergivande. Det handlar mer eller mindre om vad jag har lust att ha på mig den dagen. 🥰 Min foundationnyans från teint idole ultra wear foundation är 245C. 🥰   Mina bästa tips när det gäller en långvarig makeuplook är att ha rätt produkter som är anpassande till ens hud. Ha mycket fukt och glöm ej primer. Settingspray är as viktigt!! Anpassad puder. 🥰🫶🏼 
Vera
Beauty Beginner
13/03/24-14:27
Jag föredrar en lystergivande bas, speciellt inför vår och sommar! Nyansen 230W av Teint Idole ultra wear foundation skulle passa mig!
Mery
Beauty Beginner
13/03/24-13:53
Jag föredrar en lystergivande bas för min makeup och jag använder Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 305N som passa min hudton bäst. Mitt beauty kit från Lancôme skulle inkludera följande produkter: - Teint Idole Ultra Wear Foundation - La Base Pro Perfecting Makeup Primer - Translucence Silky Loose Powder - Monsieur Big Waterproof Mascara - L'Absolu Rouge Cream Lipstick För att uppnå en långvarig makeuplook föreslår jag följande tips: - Applicera en primer för att förbereda huden och öka makeupens hållbarhet. - Jämnt applicera foundation med en borste eller svamp för en matt finish. - Fixera foundationen med löspuder för att minska glans och öka hållbarheten. - Använd en vattenfast mascara för att undvika smulor och fläckar. - Välj en återfuktande och långvarig läppstiftsformula för att bevara färgen och undvika att läpparna torkar ut under dagen.
Malin
Beauty Pro
13/03/24-13:47
Föredrar 120N i färg. Pendlar mellan matt & lysterginande bas! Tycker att båda är snyggt! Men just nu lystergivande! Tips för att få en långvarig makeup look är att jobba med både serum, dagcreme & en bra primer!
Sofin
Beauty Star
13/03/24-13:34 (redigerad den 13/03/24-13:43)
Jag föredrar en glowig hud 👌 En återfuktad hud och en ordentlig sömn samt att inte glömma att dricka vatten 🫶 inte glömma att exfoliering med jämna mellanrum 👌 Bästa ja vet är att ha i lite highlighter i foundationen så det blir det lite extra 🫸🫷 Min hudton passar nog 120N bäst 🥰 Ett leende är det finaste i ett ansikte ❤️