Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Erja
Beauty Beginner
03/03/24-09:02
Biotherms produkter är underbara för mogen hud.Inte för mycket doft. Min favorit är Bodylotion med behaglig känsla.
Paula
Beauty Beginner
03/03/24-09:01
Rugaia Salam
Beauty Beginner
03/03/24-09:01
Jag älskar setting sprayen all nighter från Urban dcay.
Rita Sulaman
Beauty Beginner
03/03/24-09:00
Jag älskar denna Lancôme concealer eftersom det ger en naturlig finish, jättefin för dagar där man vill ha naturligt smink, och jag gillar båda all lighter Setting spray men jag använder den som har vital c varje morgon innan skolan eftersom vitan c reflekterar bort lite av solljus strålningar och hjälpa min spf att ha mer effektivt funktion
Telinaz
Beauty Beginner
03/03/24-08:59
Bästa produkterna som jag använder varje dag 👌😊❤️
Maram
Beauty Beginner
03/03/24-08:59
Anna
Beauty Beginner
03/03/24-08:59 (redigerad den 03/03/24-09:05)
Mitt favoritmärke är Lancôme och min favoritprodukt parfymserien La vie est belle.
Sofia
Beauty Star
03/03/24-08:58
1. Min absolut bästa produkt är Urban decay settingspray, varierar mellan originalet och den med extra glow. Har provat andra settingsprays men återkommer alltid till denna då den verkligen är bäst! 2. Mitt beautykit innehåller självklart ovanstående produkter men även It Cosmetics CC-cream som går otroligt bra ihop med Urban decay settingspray. Perfekt att ha full size produkten hemma och travel size produkten i necessären till gymmet eller weekend-resan!