Hem
Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Rebecka
Beauty Pro
01/03/24-09:19
Min absoluta favorit foundation kommer från It cosmetics och det är, så klart, your skin but better CC+! Den lägger sig så fantastiskt fint på min hud trots att jag är torr som öknen! 😍 Fick även deras confidence in a cream i kicks adventskalender 2022 och även den va hur bra som helst! 👏🏻
Padideh
Beauty Beginner
01/03/24-09:11
Mitt favorit märke är Lancome. De har bästa kvalitet och parfymer är så milda. Jag har astma och kan inte använda såååå många parfymer men jag har använt alla lancome parfymer och de var så bra att jag hade ingen besvär på grund av dem . Super nöjd med Lancome och älskar alla produkter som de har.
Fifian
Beauty Beginner
01/03/24-09:10
Jag älskar alltid att ta hand om min hud och jag älskar att köpa parfym och mascara 🥰
Moa
Beauty Star
01/03/24-08:54
Mitt favoritmärke är Urban Decay!! Använder deras setting spray varje gång jag sminkar mig verkligen en favorit😍.
Liv
Beauty Beginner
01/03/24-08:49
Av dessa är nog La vie est Belle från Lancome favoriten☺️ generellt gillar jag It cosmetics också!
Emelie
Beauty Star
01/03/24-08:43
Mitt favoritmärke är Urban Decay. Mina favorit produkter från Urban Decay är deras setting spray och ögonskuggspaletterna. En ögonskuggspalett från Urban Decay är allt man behöver, finns både neutrala vardagliga färger och färger med glitter till festligare tillfällen. 🌸
Hilda
Beauty Beginner
01/03/24-08:33
Love
Beauty Star
01/03/24-08:13
Min absoluta favorit sminkprodukt någonsin är från mitt FAVORIT märke Urban Decay och deras All nighter!! MÅSTE alltid ha den hemma + en back up för när den första tar slut, för kan verkligen inte gå en dag utan den. Några andra favoriter är Lancome La vie est belle parfym som jag alltid får så mycket komplimanger på när jag använder. Till återfuktning är det inte mycket som slår biotherms body lotion. Sjunker in så skönt i huden och håller en återfuktad!