Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Katrin
Beauty Beginner
03/03/24-10:11
Perfekt beautykit med spännande nytt smink, en parfym jag har varit sugen på att testa väldigt länge och med Medik8 kan man sällan gå fel!
Fredrika
Beauty Beginner
03/03/24-10:09
Mitt favoritmärke är Urban Decay och favoritprodukt måste vara All-Nighter setting spray.😍 har använt den länge och kommer nog inte byta på ett tag.
Mirjana
Beauty Beginner
03/03/24-10:08
Lina
Beauty Star
03/03/24-10:08
Här är några av mina favoriter. Finns ingen mascara som presterar som Sensai 38°. Håreserumet no9 från Olaplex ger en fuktboost inför en föning och lämnar håret glansigt utan att tynga ner. Ysl libre Le parfum är den kvinligaste parfymen jag testat. Varenda kotte kommer fråga vad du doftar! Min favorit produkt från Urban Decay är All Nighter Settings Spray. Otroligt bra! För bäst resultat, glöm aldrig låsa in sminket med sandwich metoden då hudvårdsbas och primer är avgörande för att din settingspray ska prestera som bäst! 
Monika
Beauty Beginner
03/03/24-10:07
Alltid på jakt efter bästa ansiktskrämer
tamaris
Beauty Beginner
03/03/24-10:07
Maria
Beauty Beginner
03/03/24-10:07
Har flera favoritmärken men It Cosmetics passar min hudtyp väldigt bra.
Noor Alzahra Munib
Beauty Beginner
03/03/24-10:06
Mitt favoritvarumärke är Lancome med deras Hypnose mascara. Finns ingen mascara som ger lika bra och hållbart resultat!