Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Paulina Irena
Beauty Beginner
03/03/24-10:37
Mitt favorit märke är Lancome. Deras produkter är utav otroligt bra kvalite även till ett helt okej pris. Parfymen vie est belle har vart min favorit i flera års tid och får aldrig så många komplimanger som när jag när denna parfym. Den är de riktig komplimang magnet! Mascaran får mina fransar att se så fylliga och långa ut på samma gång även fast mina naturliga fransar är väldigt slitna. Älskar både natt och dag krämen även i denna hydro serie båda är så återfuktande och dagkrämen ger ett otroligt glow under sminket!
Halima
Beauty Beginner
03/03/24-10:37
Perfekt kit efter ha tagit en varm dusch och vill piffa upp sig lite. Favoritmärke är armani älskar deras parfymer och vill så gärna testa my way efter ha hört mycket bra recensioner om den
Gina
Beauty Star
03/03/24-10:35
Mina absolut mest favoriter från Urban Decay och Lancôme.
Amanda
Beauty Beginner
03/03/24-10:33
Älskar alla produkter från Ida Warg, speciellt håroljan och torrschampot🫶🏼har aldrig testat Urban decay, men hade väldigt gärna velat testa deras setting-spray💗
Caroline
Beauty Beginner
03/03/24-10:32
Älskar Urban Decay! Deras setting sprays varierar jag emellan beroende på vilken finish jag vill ha. Deras Naked 2-palett har varit min go-to i flera år, och den kombinerar jag med deras primer! ✨✨
Julia
Beauty Beginner
03/03/24-10:31
Mina favoriter från Urban Decay! Paletterna är sjukt pigmenterade och sitter hela kvällen med hjälp av primer och setting spray. Jag står på scenen ofta och behöver ha smink som håller, All Nighter gör att allt sitter perfekt 🌟
Ana
Beauty Beginner
03/03/24-10:30
ellaadamsson
Beauty Beginner
03/03/24-10:30
Mitt favorit märke är Urban decay! Deras all nighter setting spray slår allt.