Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ana
Beauty Beginner
03/03/24-10:30
ellaadamsson
Beauty Beginner
03/03/24-10:30
Mitt favorit märke är Urban decay! Deras all nighter setting spray slår allt.
bengtsson.thea
Beauty Beginner
03/03/24-10:30
favoriter!!!!
Anna
Beauty Beginner
03/03/24-10:29
Kan inte vara utan dessa grymma från fantastiska Kiehls
Lisa
Beauty Beginner
03/03/24-10:29
Amani
Beauty Beginner
03/03/24-10:28
Jag älskar Lancômes alla produkter från hudvård till parfymer.
Elin
Beauty Beginner
03/03/24-10:27
Detta är mitt beauty kit. Serumet från Lancome är en stor favorit då det är 3 i 1 produkt som verkligen fungerar. Och det bästa av allt är att man behöver inte ha massa olika serums utan denna är den ända som behövs! Ögon créme från Khiels, älskar denna avokado créme då jag absolut inte kan gå ut utan att känna att mina under ögon är återfuktade. Det allra bästa med dessa produkter är ju såklart också glowet man får och man kan absolut gå utan smink och känna sig fräsch med dessa. Den sista produkten som jag inte kan leva utan är all nighter setting spray. Kan användas innan sminket, sprayaovan sminket så det sitter som ett berg men även sprayar jag den på mina smink borstar innan produkt få jag upplever att sminket lägger sig finare.
Emma
Beauty Beginner
03/03/24-10:27
Älskar verkligen Biotherms lotion och nu inför semester och sommaren så är deras lotion med spf perfekt! Sen sviner Lancome aldrig med deras dofter eller mascara som ger mina ögonfransar liv