Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Beauty Kits
Jag har samlat de favoriter jag inte kan leva utan. -Jag gör
Sosso
10/29-06:31
Filorga Time-Filler Night Cream 50 ml
Filorga Time-Filler Night Cream 50 ml
IDA WARG Intense Moisture Hair Mask 300 ml
IDA WARG Intense Moisture Hair Mask 300 ml
Urban Decay All Nighter Setting Spray Gift Box
Urban Decay All Nighter Setting Spray Gift Box
Estée Lauder Blockbuster Gift Box
Estée Lauder Blockbuster Gift Box
Jag har samlat de favoriter jag inte kan leva utan. -Jag gör så att varje år köper jag detta gåvokit med Estée Lauder. Jag älskar deras Night Repair Serum, och när detta kit kostar nästan lika mycket som en flaska så passar jag på och ser det andra som fina gåvor till mig själv då jag ändå skulle ha köpt serumet separat. Så roligt när man även får fina limited edition produkter samt kan passa på att även testa deras andra produkter som jag vanligtvis inte handlar. Så jag ser fram emot att testa deras mascara och Eye Makeup Remover. -Till håret använder jag 2 ggr i veckan Ida Warg Intense Moisture Hair Mask. Den luktar otroligt gott och för mig som har frissigt hår är detta en guds gåva till mig själv, så att min hår känns mjukt och skönt. -När jag sminkar mig och för att sminket skall sitta kvar hela dagen använder jag Urban Decay All Nighter. Finns ingen bättre setting spray enligt mig. PUNKT! -Filorga använder jag både Time-Filler och Time-Filler Night. Jag får ofta höra att jag ser yngre ut än vad jag är, och jag upplever att dessa är några av de produkter som jag använder som hjälper mig att jämna ut mina fina linjer och rynkor. Ger sån åter fuktning till min hud.