Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Moa-Catharina
09/01-09:13
Jag skulle säga att de finns 45 nyanser. Den färg som skulle passa mig är 005 Beige Ivoire😍
Se mer
Widad
09/01-09:07 (redigerat)
Det finns 45 nyanser. Jag skulle välja 005 Beige Ivoire.
Se mer
Aila
09/01-09:02
Det är 45 nyanser. jag skulle välja nyans 02 Lys Rosé för jag fick att min hud är "Sommar" efter färganalys.
Se mer
Märta
09/01-09:02
1. Det finns 30 nyanser 2. 120 N är den nyans som passar mig bäst Mitt bästa tips är bra rengöring och ett bra underlag. Låt fuktighetskräm och eventuell primer sjunka in ordentligt innan du börjar att lägga basen. Personligen fördrar jag att applicera med fingrarna, men avslutar med att dutta med beuty blender som jag har fuktat med fixeringsspray.
Se mer
Sofia
09/01-09:01 (redigerat)
1. Det finns 30 stycken olika nyanser. Vilket är väldigt viktigt för mig då jag bara vill stödja märken som är ''inclusive'' av alla olika hudfärger. Min nyans är beige vanilla 024. 2. Mitt bästa tips är att man ska ha en bra settingspray som både ser till att sminket sitter på plats hela dagen, och att man får lite extra återfuktning som man kan fylla på under dagen. Rekommenderar urban decays all nighter!
Se mer
Linda
09/01-09:01 (redigerat)
Den finns i 30 olika nyanser. Jag tror att nyans 115C skulle passa mig. Om man man mår bra inombords så syns det även utåt, älskar skönhetsprodukter som gör att man strålar och känner sig fin :) Mycket fukt och lätta produkter som inte "blir som ett lager" . Le mycket också :)
Clinique Great Skin Everywhere I/II Set
Clinique Great Skin Everywhere I/II Set
Clinique Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Clinique Moisture Surge 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator Day Cream 15 ml
Se mer
Gulbakh
09/01-09:00
Finns 30 nyanser jag tror 02 passar mig bäst
Se mer
Malotte
09/01-09:00
svar 1 - 40 nyanser svar 2 - 007 beige rosé 😍