Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Baran
Beauty Star
02/17/24-22:41
Baran
Beauty Star
02/17/24-22:40
Baran
Beauty Star
02/17/24-22:29 (redigerad den 02/17/24-22:38)
Jag är jättenöjd 🤎❤🤍
Jag är jättenöjd 🤎❤🤍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Ingrid
Beauty Star
02/17/24-21:31
Hej hörrni! Jag har lite funderingar kring hur ofta man bör tvätta håret. Jag jobbar som snickare och brukar åtminstone duscha kroppen varje dag men hur ofta och när ska jag duscha mitt hår? Vissa dagar blir jag inte alls svettig medans andra dagar väldigt svettig. Beroende på jobbet kan jag bli svettig varje dag typ, behöver jag fortfarande duscha håret då eller hur hade ni gjort?
Olena
Beauty Beginner
02/17/24-21:04
Min favorit eyes patch 🧖🏻‍♀️🥰
Min favorit eyes patch 🧖🏻‍♀️🥰
Olena
Beauty Beginner
02/17/24-21:02
En av mina favoriter 💕👍
En av mina favoriter 💕👍
Olena
Beauty Beginner
02/17/24-20:52
Hej! Är någon som kan tipsa en återfuktande ansiktsmask för torr hud? 🤗
Jennifer
Beauty Pro
02/17/24-19:12
Fick precis hem Estée Lauder advanced night repair serum, ska bli så kul att testa då jag hört så bra om den. Det enda negativa just nu är att den inte luktar så gott, men är serumet bra så spelar ju det ingen roll om hur doften är.