Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Mary
06/05-19:03
Mitt bästa #beautyhack är att använda en puderpuff istället för borste till löspuder! Brukar använda favoriten från LH cosmetics, blir en sammetslen finish när man använder den ✨
LH cosmetics Powder Puff
LH cosmetics Powder Puff
Se mer
Matilda
06/05-16:35 (redigerat)
Till sommaren vill jag se ut som en glowing goddess! ✨😍 Det här är mina bästa hacks för att uppnå det ultimata glowet! 1) Istället för att endast välja en lystergivande foundation/tinted moisturizer, blanda även ut den med en lystergivande produkt! Du kan själv välja hur pass glowig produkten ska vara. Några av mina personliga favoriter är: Extra Illuminating Moisture Balm från Bobbi Brown, 24K Gold Lift & Firm Prism Cream från Peter Thomas Roth, Strobe Cream från MAC, och HALO Plumping Dew + Hyaluronic Acid från Smashbox. 2) Använd så lite puder som möjligt! På sommaren sätter jag bara min concealer under ögonen men använder annars inget puder. 3) Använd cream och liquid produkter istället för puder produkter. Jag pratar cream/liquid blush, cream/liquid bronzer, cream/liquid highlighter... Detta kommer att ge din look det där extra glowet! 😍 #beautyhack
Peter Thomas Roth 24K Gold Lift & Firm Prism Cream 50 ml
Peter Thomas Roth 24K Gold Lift & Firm Prism Cream 50 ml
Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm 01 Bare Glow
Bobbi Brown Extra Illuminating Moisture Balm 01 Bare Glow
MAC Strobe Cream Peachlite
MAC Strobe Cream Peachlite
Smashbox HALO Plumping Dew + Hyaluronic Acid 30 ml
Smashbox HALO Plumping Dew + Hyaluronic Acid 30 ml
Se mer
Sofia
06/05-10:50 (redigerat)
Ett av mina favorit beauty hacks inspirerat av Kim Kardashians makeup artist: Liplift Välj ut en läppenna som är snäppet mörkare än läppstiftet du vill använda och gör en liten overline endast på mitten av amorbågen och följ sedan läppens naturliga linje och fyll i resten av läppen. Ta sedan ditt läppstift och applicera det som vanligt och blanda ihop det med läppennan. Avsluta looken med att applicera läppglans endast på mitten av läppen och voila! Fylliga naturliga läppar! #beautyhack
Maybelline Lifter Gloss Ice
Maybelline Lifter Gloss Ice
MAC Matte Lipstick 04 Come Over
MAC Matte Lipstick 04 Come Over
NYX Professional Makeup Line Loud Lip Pencil 4 Born To Hustle
NYX Professional Makeup Line Loud Lip Pencil 4 Born To Hustle
Se mer
Matilda
06/05-07:13
Känner du igen scenariot: Din makeup är lagd, det ser riktigt bra ut, basen är jämn och fixerad med puder till perfektion. Du vill fixera makeupen med ett settingspray för att behålla detta fantastiskt snygga resultat. Du sträcker dig efter ditt setting spray, MEN nu upplever du att din foundation blir kakig, spricker eller försvinner på vissa ställen. Ett setting spray kan göra makeupen blöt igen och det i sin tur gör att din bas ser ojämn och fläckig ut. Det kan till och med göra så att din eyeliner smetar av sig på ögonlocket eller att mascaran hamnar under ögonen. Men hur får man det att funka då? Lösningen är att EFTER du applicerat din foundation och concealer, men INNAN du applicerar ditt puder, sprayar ditt setting spray på en puderpuff och pressar över din concealer och foundation innan de hunnit torka helt. Därefter tar du ditt setting powder och fixerar ditt setting spray.
Se mer
Susanna
06/03-11:27 (redigerat)
HEJ! Jag är på jakt efter den eller de bästa brynprodukterna för smala bryn (ganska många strån men smala). Känns som att jag testat allt så vore kul att höra vad ni andra smal-brynisar tycker? Just nu kör jag Laura Mercier brynpnna & NYX Brow gel. Kan ju tilläggas att jag är ute efter ett naturligt resultat där de helt enkelt ser mer fylliga ut! :D
Se mer
BlubbBeauty
06/03-09:39
Beauty Tester
Jag har testat OUI La Vie est Belle Eau de Parfum som jag hade läst väldigt gott om, att den skulle vara ganska så lätt och rätt så söt i doften. Tyvärr var den snarare väldigt tung och passade mig inte alls. Jag tänkte verkligen att toppnoterna bergamott, hallon och rosépeppar skulle framträda (åtminstone lite) men jag känner inga spår av de tonerna alls. Blomdoften tar över helt och lämnar mig kvar med en kraftig huvudvärk, så letandet efter en lyxigare parfym som passar mig fortsätter. Den här parfymen passar den som gillar en sensuell och sofistikerad blomdoft som håller länge på huden. Den som letar efter friska och fruktiga noter bör leta vidare. Flaskan däremot är otroligt läcker och härlig att hålla i. Har du testat parfymen? Har du tips på någon annan parfym som jag bör testa i stället?
Lancôme Oui La Vie Est Belle EdP 30 ml
Lancôme Oui La Vie Est Belle EdP 30 ml
Se mer
Sanna
06/02-22:18 (redigerat)
Hej alla , Tänkte dela med mig av mitt bästa beautyhack! 😍 detta är mitt bästa tips för att få en bas som håller! efter du applicerat din Foundation, ta en lätt fuktig svamp (min favorit är från flaer) spraya svampen lätt med Urban Decay setting spray och "tryck in" i huden över din fonduation. Din hy kommer se flawless ut och kommer hålla sig fin hela dagen! 😀
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
FLAER 503 Super Soft Blending Sponge
FLAER 503 Super Soft Blending Sponge
Se mer
Elin
06/02-07:27
Använd brun-svart mascara på underfransarna eller på båda fransraderna för en naturligare look. Separera fransarna ( med stadig hand ) med en säkerhetsnål för att behålla volymen. Förstärk eller lägg till fler fräknar med en brynpenna. Håller superbra på huden under dagen och är pennan för hård värm upp tippen lite. #beautyhack
jane iredale Pure Lash® Lengthening Mascara Brown Black
jane iredale Pure Lash® Lengthening Mascara Brown Black
Anastasia Brow Wiz Taupe
Anastasia Brow Wiz Taupe
Se mer