Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Assie
Beauty Star
20/03/24-12:44
Hej! Vad tycker ni om denna mascara BeautyAct 38 Lengthening? Har testat den och Jag säger bara Wow. Det ger fylligare fransar på mina. För jag brukar lägga lite lätt mascara sen därefter denna 38 Lengthening. Minns inte om jag har lagt den tidigare.
Anna
Beauty Pro
20/03/24-12:25
Dagens lunch shopping 😊 Nu ska jag börja öva på kaffe sminkningen 😄
Dagens lunch shopping 😊 Nu ska jag börja öva på kaffe
Linn
Beauty Pro
20/03/24-11:52
Vi tar LH Cosmetics krämbronzer också! Har ni erfarenhet av den? Vilken färg och underton har ni i ansiktet och vilken färg har ni på produkten? Upprepar att jag kommer testa i butik innan köp!
Vi tar LH Cosmetics krämbronzer också! Har ni erfarenhet av
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
20/03/24-11:47
Ni som har Anastasias krämbronzer, vilken färg har ni och vad har ni för färg och underton i ert ansikte? Ska självklart testa i butik innan köp men är nyfiken om jag kan få lite vägledning!
Ni som har Anastasias krämbronzer, vilken färg har ni och
Malin
Beauty Pro
20/03/24-11:12 (redigerad den 20/03/24-11:14)
Efter detta får det nog bli köpstopp för min del, iallafall ett tag framöver. Men igår trillade det ner två fina paletter från ABH som jag länge har kollat på. Hade svårt att välja mellan dessa två så jag passade på att beställa båda 😍
Efter detta får det nog bli köpstopp för min del, iallafall
Nikki
Beauty Pro
20/03/24-10:35
🌸 BLUSH - tips! 🌸🍑🌺 Jag (och många andra) gillar Kylie Pressed Blush Powder i den populära kalla rosa färgen Winter Kissed. Vill dock lyfta fram några andra blush som är klart värda att testas innan man slår till och köper något så kolla även in t ex MAC och BUXOM. Känn på formulan, jämför täckning och finish och testa alla fina nyanser. När jag gjorde min basmakeup på KICKS så valde KICKS makeupartist att använda Buxom Wanderlust i färgen Havana på mig (se bild). Kommentera gärna eller tipsa om din favorit!
🌸 BLUSH - tips! 🌸🍑🌺  Jag (och många andra) gillar Kylie
Kevin
Beauty Star
20/03/24-06:57
Någon som har ett bra tips på hårvård för skadat hår?
ronja.berglund
Beauty Star
19/03/24-23:07
Passade på att unna mig lite nytt när jag såg att det var 20% på smink!!  Rekommenderar verkligen Becca under eye brightening!! Täcker så fint och ger fint lyster❣️
Passade på att unna mig lite nytt när jag såg att det var