Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Fanny
Beauty Star
12/05/23-19:27
Hej! Behöver tips på bästa setting sprayen?? Vill inte ha fööör mycket glow men inte super matt. Sminket ska hålla länge💓
Paulina @paulasmakeupvanity
Beauty Star
12/05/23-18:11
Ho ho ho!!! Här kommer en enkel julsminkning som lutar mer mot grundfärger vilket gör den perfekt till alla holiday outfits!! Vad säger ni, är ni redo för holiday season? Det är jag!!! Berätta gärna era holiday must haves som vi andra inte får missa! Kram, Paulina paulasmakeupvanity
Marina
Beauty Star
12/05/23-16:50
Har någon av er hunnit testa dessa två än? Jag själv har inte hunnit testa ögonskuggspaletten än, men ä l s k a r glosset😍
Har någon av er hunnit testa dessa två än? Jag själv har
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna
Beauty Pro
12/05/23-16:45 (redigerad den 12/05/23-17:54)
Mitt senaste köp, nya produkter för mig och budget. Nån som testat? Det som inte är taggat är NYX Professional Makeup Bare With Me Consealer serum och Isadora Contour Stick'n Brush🌸
Mitt senaste köp, nya produkter för mig och budget. Nån som
Nikki
Beauty Pro
12/05/23-16:34
🤎🎄❤️🤎 JUL Inspiration 🤎❤️🎄🤎 Älskar december, dess dofter och pynt!
🤎🎄❤️🤎  JUL Inspiration  🤎❤️🎄🤎  Älskar december, dess
Rebecca
Beauty Pro
12/05/23-16:12
Halloj! Behov av ny primer, vilka är era favoriter?😍 har torr och känslig hy 🙈
Nikki
Beauty Pro
12/05/23-15:56 (redigerad den 12/05/23-15:57)
En liten fråga! Ni som lagt upp något på de nyaste utmaningarna: Nyårsnyans Challenge Festlig Frisyr Challenge Julglam Challenge Glittrande Nagelkonst Har ni fått några notiser och poäng när de validerats? Jag får nämligen inte det. De valideras och timglas-symbolerna försvinner men notiser och poäng uteblir. Har såklart varit i kontakt med KICKS men de kan inte se något felaktigt så därför vill jag bara fråga om det funkat för er andra. Tack på förhand för svar och kommentarer.
En liten fråga!  Ni som lagt upp något på de nyaste
Nikki
Beauty Pro
12/05/23-15:18
🌸 Dofter på mångas önskelistor 🌸 Önskar du dig någon parfym i julklapp?
🌸  Dofter på mångas önskelistor  🌸  Önskar du dig någon