Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Dhanna
23/04-22:35
Letar efter en väldigt fulltäckande foundation samt en ljus concealer som är fulltäckande att gå med, har torr hy och undrar vad ni rekommenderar
Se mer
Louise
22/04-20:43
Beauty Tester
Jag har fått testat den nya mascaran från Yves Saint Laurent och har under en tid nu använt den flitigt! Om vi kan diskutera designen först så är det en klassiskt stilren design, den känns bra att hålla i och lyxig (vilket jag tycker det mesta av YSLs produkter gör). Borsten är stor! Så den passar nog inte alla, men jag gillar det 🤩 visst, i början var det lite svårt att använda den, men det tycker jag nästan alla mascaror är när dom är ny, efter lite användning så har det blivit en vardagsmascara jag dras till. Det krävs inte många drag av den för att få volym i fransarna. Längden är inte riktigt där, men fyllighet får jag. Jag tycker inte den smular under dagen och har haft tårar i ögonen utan att det direkt smetat under ögonen eller så, men det gäller att inte ta för mycket av den. Det är svårt att få med alla småfransar men har lärt mig att ta toppen av borsten och dra lite där fransarna är korta. 😅 om det är något jag skulle köpa igen? Kanske. Finns det likvärdiga eller bättre billigare? Ja, men inte med samma design och lyxiga känsla skulle jag säga. Och eftersom jag ibland köper smink bara för att designen är löjligt bra, så förstår jag er som kommer köpa den här mascaran. 🤭 Jag tror också, att om framsböjare används, blir effekten mycket mer. Jag använder inte det men ska skaffa mig en bra och börja 😋 mascaran lovar sjukt mycket och vad gäller "kan ge upp till 200% mer volym" vet jag inte, men volym ger den. I videon så testar jag den för första gången så ni vet, jag kör inte heller flera lager utan testar endast "känslan" av den eller vad jag ska säga 😅 på bilden så har jag hunnit använda den många gånger och fått till det så som jag vill ha det. ❤️
Yves Saint Laurent Lash Clash Mascara
Se mer
Sofia
Beauty Brands Ambassador
22/04-08:45 (redigerat)
Just nu är det Weekend Deal på Biotherms härliga Life Plankton Body Milk (50% rabatt!) och kostar bara 149kr! 🌊💙 💙 Den är 400ml så den är stor och har en lätt pumpfunktion. Älskar dessutom att förpackningen är gjord av 100% återvunnet plast! Heja hållbarhet! 💙 Den har en lätt blommig doft som är fräsch! 💙 Perfekt för dig som vill ha en lätt men väldigt återfuktande bodylotion. Den innehåller probiotiska fraktioner vilket hjälper stärka huden och ger den en fastare känsla. 💙🤍🧡Vilken Biotherm bodylotion är er favorit?
Biotherm Lait Corporel 400 ml
Biotherm Oil Therapy Baume Corps Body Lotion 400 ml
Biotherm Oil Therapy Baume Corps Body Lotion 400 ml
Biotherm Life Plankton Body Milk 400 ml
Biotherm Life Plankton Body Milk 400 ml
Se mer
Salena
22/04-07:55
Halloj 🌸 Delar mig av en look jag gjorde i veckan. Första gången jag lägger en vit eyeliner 👀. Älskade det.
Buxom Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Buxom Full-On Plumping Lip Polish Dolly
Anastasia Luminous Foundation 260N
Anastasia Luminous Foundation 260N
NARS Mini Blush Orgasm
NARS Mini Blush Orgasm
Se mer
SkinByCelinne
Beauty Talks Ambassador
21/04-20:24
KICKS BEAUTY AWARDS 2022 Älskar när vi utmärker produkternas produkter! Jag lovordar K Ceutic från Dermaceutic och har lämnat både betyg och recension över denna holy grail. In och rösta du med på dina favorit produkter! Genom att rösta så är du automatisk med och tävlar om ett presentkort på 1200 kr hos KICKS! Berätta gärna vilken produkt du tycker borde kamma hem priset? 😍
Dermaceutic K Ceutic 30 ml
Dermaceutic K Ceutic 30 ml
Se mer
SkinByCelinne
Beauty Talks Ambassador
21/04-20:08
SkinByCelinne- DÖDA HUDCELLER OCH MJUK KROPP April månad, även fast vädret spelar oss ett spratt så är varmare grader här för att stanna. Vi är väl medvetna om vilka steg och rutiner vi ägnar åt ansiktsvården, men hur är det egentligen med kroppsvården? Jag som snart är auktoriserad hudterapeut ser att trenden om en mjuk och välmående kropp ligger lite i skymundan. Detta vill jag ändra på här och nu. För hud är hud och huden är vårt största organ som behöver rejält med omtanke. Här behöver vi tänka ”holo” som betyder helhet. Exfoliera, återfukta och skydda. Exfoliering-elefanthuden är ett minne blott med hjälp av rätt exfoliering. Jag älskar att kombinera syra och mekanisk peeling. 1 gång i veckan är ett bra mått och glöm inte knän, armbågar och stuss. Alla döda keratinocyter (hudceller) blir ett minne blott. Under veckornas gång vill jag stimulera huden extra och jobba lätt peelande, då använder jag mig av en hederlig torrborste. Jobba i cirkulerande rörelser mot hjärtat med den torra borsten. Hälsofördelarna är många såsom igångsättning av blodcirkulationen, ökar hudens metabolism, lymfdränerande, jobbar mot celluliter och blockeringar samt har en lätt peelande effekt. Återfukta-fukt och fett är nyckeln för en hälsosam hud. Min rekommendation är att smörja kroppen efter varje dusch för att bibehålla den återfuktad. Här kan vi jobba med massor utav olika produkter såsom serum, lotion, butter, olja och mycket mer. Jag vill gärna känna mig rikligt återfuktad så ibland lägger jag först en kräm och sedan kapslar in med en härlig kroppsolja som sjunker in när jag sover. Minnesregeln är fukt efter varje tvätt. Skydda-spf är en viktig faktor till att huden bibehåller sitt kollagen och elastin som gör huden spänstig och fast. Vi behöver skydda hudens yttre som i sin tur skyddar våra organ på insidan. Hudcancern ökar i Sverige för varje år som går, dags att stoppa denna negativa trend. Under vintermånaderna så göms vi i tjocka kläder men nu när solen kikar fram stoppas gärna dekolletage, ben och armar fram i UV strålningen. Vet du med dig att du har hud som exponeras för UV strålning på med SPF. Med dessa tre steg kommer du få en mjuk, återfuktad och hälsosam hud i ett nafs. Ge din kropp denna kärlek så är jag säker på att du får tillbaka det. Vi har bara en hud, glöm inte det.
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 100 ml
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 100 ml
MON SUN Luster Moments Repairing Oils Body Oil 300 ml
MON SUN Luster Moments Repairing Oils Body Oil 300 ml
Se mer
Ruibo
Beauty Talks Ambassador
21/04-19:54
God kväll allesammans! I denna video pratar jag om något som många inte tänker på när det kommer till parfymer. Tveka inte att kommentera nedan om ni har några frågor! Glöm inte att KICKS har 20% på alla dofter nu så passa på :)
Yves Saint Laurent Y EdP 60 ml
Yves Saint Laurent Y EdP 60 ml
Se mer
Vanessa
Beauty Talks Ambassador
21/04-19:30 (redigerat)
BEAUTY HACKS! Det är dags att dela med mig utav några snabba beauty hacks som jag använder mig utav dagligen, både på mig själv men även på mina klienter när jag är på jobb. Vad är era beauty hacks? Måste även passa på att påminna er om att inte missa att omröstningen för KICKS beauty awards är igång!! Alla KICKS Club-medlemmar kan vara med och rösta på sina favoriter, och har samtidigt chansen att vinna ett presentkort från KICKS värt 1 200 kronor! Gå in på kicks.se för att komma till instruktionerna för hur du är med och tävlar om detta magiska presentkort! Vinnaren utses i juni! #kicksse #kicksbeautytalks #kickscommunity 🖤
MAC Lip Pencil Stripdown
MAC Lip Pencil Stripdown
Armani Fluid Sheer Liquid Highlighter 2
Armani Fluid Sheer Liquid Highlighter 2
FLAER Limited Edition Artist Collection Flat Definer Brush
FLAER Limited Edition Artist Collection Flat Definer Brush
LH cosmetics On Set - Long-Lasting Setting Spray
LH cosmetics On Set - Long-Lasting Setting Spray
LH cosmetics On Set - Prep, Fix & Refresh Setting Spray
LH cosmetics On Set - Prep, Fix & Refresh Setting Spray
Se mer