Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Felicia
Beauty Star
01/04/24-09:29
Halloj! Jag behöver alla tips ni kan ge mig om ett bra puder, som gör så att sminket inte blir oljigt eller glider av under dagen.
Anna
Beauty Pro
01/04/24-08:13 (redigerad den 01/04/24-09:12)
Kolla in den här nya parfymen som släpps idag! 🤗 Parfymhuset Bluehill, med anor från 1600-talet, beskriver sin nya doft så här. "Lovely Spell Noir by Bluehill is a new flower potion fragrance for witches. It is perfectly blended to seduce and spellbind who ever you want. It will be launched at April 1. Lovely Spell Noir is a new creation evoking the delicious thrills of the dark spring nights by the bonfires. This magic scent will guide you through the moonlit nights all the way until Beltane and further on to midsummer solstice. Top notes: black currant, poisonous red apple, blackberries. Heart: dark lilacs, belladonna, narcissus, poison ivy, lily of the valley. Base notes: black vanilla, ebony, labdanum. "
Kolla in den här nya parfymen som släpps idag! 🤗
Sofie
Beauty Pro
01/04/24-01:00
TIPS på bra/snygga icke-komedogen foundations och concealers som ska kunna täcka acne? ❤️ (Primer o puder oxå gärna tips)
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
31/03/24-22:22
Årets sista Påskerbjudande: 30% på Origins Spännande varumärke som jag gärna skulle vilja testa mer från. Särskilt lockar flera av GinZing-produkterna. 🧡 Kan rekommendera deras djuprengörande mask som jag brukar använda, Clear Improvement Active Charcoal Mask. 🖤 Finns i två storlekar.
Årets sista Påskerbjudande: 30% på Origins   Spännande
Linn
Beauty Pro
31/03/24-21:22
Någon som testat dessa parfymer från Creed? Vad tycker ni i så fall?
Någon som testat dessa parfymer från Creed?  Vad tycker ni i
Refaela
Beauty Star
31/03/24-21:15
Frågade personalen om bästa produkten för kroppen. Tack för tipset! ❤️  Om ni har en torrt hud, Biotherm är en bra val Fräscht 🍋
Frågade personalen om bästa produkten för kroppen. Tack för
Micaela
Beauty Star
31/03/24-20:47
Hello!! Kan ni tipsa om era bästa foundations, de är en djungel där ute! Har just nu mest kört på Caia dewy drops men hade velat hitta nån foundation som är mer täckande men som inte blir för matt men inte överdrivet glowy heller och som håller sig fin hela dagen!!🥰
Deedan
Beauty Beginner
31/03/24-19:08
Bästa nattmasken för torr hy!