Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Melina
Beauty Pro
04/01/24-08:32
💙 Nyheter 🤎 Min sambo har dessa och dom är otroliga
Sophia
Beauty Star
03/01/24-23:58
Hej! Är det någon som har ett tips på ett bra budget balsam utan silikoner? Använder Olaplex i vanliga fall men saknar att ha ett billigt balsam att slösa med :-)
Hej! Är det någon som har ett tips på ett bra budget balsam
Nell12345
Beauty Star
03/01/24-23:52
Vilken är den bäst ansiktsmasken? Tycker det är svårt att hitta riktigt bra
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hamed
Beauty Beginner
03/01/24-22:25
Detta är verkligen den bästa parfymen utav SWU serien! Perfekt för vintern. Har en djup vanilj doft som jag älskar 😍
Natasa
Beauty Star
03/01/24-22:09
Så här blev mitt födelsedags smink! Blev super nöjd faktiskt. Det var även sjukt kul att testa de senaste produkterna jag klickade hem från kicks! Anastasia concealer var mycket bättre än jag förväntade mig, en av de bästa dyrare concealerna jag testat! Lätt att jobba med, hög täckning och knappt någon creasing efter flera timmar! Definitivt något jag skulle rekommendera om du är ute efter en ny concealer! Testade även Suva Toppers Palette. Super vackra skimmer med riktigt bra pigment. Funkar både som highlighter och ögonskuggs toppers! Lite svårare att jobba med samt lite fall out men definitivt värt, ska bli kul att testa de andra färgerna!
Så här blev mitt födelsedags smink! Blev super nöjd
Nathalie
Beauty Star
03/01/24-21:04
Använder just nu Maybellines Sky High mascara men tycker att den fungerat sämre på sistone. Någon som har en bra rekommendation på mascaror som ger bra med lyft och volym och som gärna håller fransarna böjda hela dagen?
Lovisa
Beauty Star
03/01/24-20:51
Jag använder just nu Too Faceds Better than sex eyeliner och tycker att den är fantastisk. Too Faced finns ju tyvärr inte hos Kicks så har fått vända mig till en konkurrent. Har någon tips på en liknande eyeliner, med samma typ av borsthårs-applikator som är minst lika bra men som går att köpa hos Kicks? TACK!
Nikki
Beauty Pro
03/01/24-20:37 (redigerad den 03/01/24-20:39)
Två parfymer med många gemensamma doftnoter! Har aldrig testat Parfums de Marly, Delina La Rosée EdP men älskar min nya parfym från Issey Miyake, L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP.  
Två parfymer med många gemensamma doftnoter!    Har aldrig