/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Wilma
Beauty Star
12/09/24-16:01
Ny parfym till kollektionen ✨ Var tvungen att ta en snabb tur till kicks och dofta på deras nyheter och fastnade för denna goding 😍 En mjuk och varm men samtidigt fräsch doft som passar bra nu till höst 🍂
Ny parfym till kollektionen ✨  Var tvungen att ta en snabb
Million Gold For Her EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
12/09/24-14:19
Clinique Almost Lipstick Black Honey - på mig! Kultklassikern Almost Lipstick i färgen Black Honey är känd för sin förmåga att både smickra alla hudtoner men ändå se olika ut på alla. Låt dig inte luras eller skrämmas av hur den ser ut då den skira men påbyggbara formulan är en del av dess mystik. Inte ett riktigt läppstift men inte heller ett läppglans. Formulan är mer som ett balm som både håller dina läppar mjuka och ger dem en unik look. 
Clinique Almost Lipstick Black Honey - på mig!
Almost Lipstick Black Honey
Nikki
Beauty Pro
12/09/24-14:04
🖤🍁🍯🖤 BLACK HONEY 🖤🍯💋🖤 I en tid när det rådde discofeber och vi älskade djärva kulörer... Redan 1971 introducerade Clinique en djup, mörk färg som fick namnet Black Honey.  Färgen ser mörk och vågad ut men så fort du applicerar den på dina läppar förvandlas den till en skir slöja som får allas läppar att se unika och fantastiska ut. Numera finns även en mängd andra Black Honey-produkter. Vilken är din favorit? 😍
🖤🍁🍯🖤  BLACK HONEY  🖤🍯💋🖤   I en tid när det rådde
Almost Lipstick Black Honey
Pop Plush Creamy Lip Gloss Black Honey Pop
Pop Lip & Cheek Oil 4 Black Honey Glow
High Impact Mascara 3 Black Honey
Cheek Pop Blush Black Honey
All About Shadow 8 Pan Best Of Black Honey
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Laura
Beauty Star
12/09/24-12:12
Jag har nyligen börjat experimentera med mina parfym genom att blanda olika dofter tillsammans. Dessa två är helt fantastiska i kombination med varandra.🌸🌸
Good Girl Blush EdP 30 ml
Beija Flor Jet Set
halaalbitar97
Beauty Beginner
12/09/24-09:59
Köp ni kommer aldrig att ångra er
Good Girl Blush EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
12/09/24-08:05
🤎 Everyday Nude Nail Look 🤎⭐️ Älskar nudefärgade nagellack i alla nyanser. Diskret men snyggt till vardags och passar till allt. Har ett litet knep för att ändå "glamma" (finns det ordet ens? 😃) till looken lite genom att måla en, eller flera, naglar i en annan färg eller som här med brunguldigt glitter. Kan inte tagga nagellacken jag använt men ni ser på bilden vad de heter.
🤎 Everyday Nude Nail Look 🤎⭐️  Älskar nudefärgade
Nikki
Beauty Pro
12/09/24-07:48(redigerad den 12/09/24-07:50)
🍒 FENTY SKIN 🍒 Min första erfarenhet av FENTY SKIN är mums 😋! Ni ser ju färgen och dessutom har de en helt underbar doft av körsbär 🍒. Man vill nästan smaka på dem! 😃 Råder knappast någon tvekan om att Rihanna måste älska körsbär om man också tittar på Fenty's övriga sortiment. Dessa är båda scrub, en för ansiktet och en för kroppen. Den för ansiktet ska även passa känslig hud. Tycker den är väldigt skön med ganska fin textur. Ska ju kunna användas varje dag men trots att den är mild så känns den effektiv. Huden blir verkligen supermjuk och len efteråt. Den för kroppen är däremot lite tuffare och berikad med AHA-syra så inte lämplig att kombinera med solexponering. Hög SPF och begränsad tid i solen ca en vecka efter användning står som rekommendation. Kan vara bra att veta. Vid behov och för bästa resultat använd 2-3 gånger per vecka. Tror en gång räcker för mig. Undvek dessutom den känsliga huden fram på bröstet. Men armar, ben och rygg (fick hjälp😃) - wow! 🍒🥰 Har ni testat något från FENTY? Kommentera gärna!
🍒  FENTY SKIN  🍒  Min första erfarenhet av FENTY SKIN är
Cherry Dub Superfine Daily Cleansing Face Scrub 100 ml
Cherry Dub Triple Action AHA Body Scrub 240 ml
Emma
Beauty Pro
11/09/24-21:11
Bästa mascaran som varit med mig under alla år och som köps gång på gång 🙏🏻 ”Never ending story” med denna kort beskrivet, för önskas böjda ögonfransar hela dagen är det denna som gäller 🥹😍
Bästa mascaran som varit med mig under alla år och som köps
Lash Sensational Mascara Waterproof Black