Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Vjose
28/05-09:19 (redigerat)
#beautyhack Man vill inte tvätta håret varje dag och i fall man har flottigt hår då kan man använda baby powder. Yes, bara sprid babypuder på håret och kamma det!
Se mer
ritika991
27/05-20:56 (redigerat)
Using a setting spray after every step is my favorite #beautyhack .Start your makeup by spraying a generous amount of setting spray and let it sink in it will give you the most flawless base.
Se mer
Emelie
27/05-18:58
Föna ögonfransböjaren med het luft i några sekunder innan du böjer fransarna - det gör att de håller formen längre! (Shiseidos ögonfransböjare är absolut bäst och helt klart värd priset.)
Se mer
Lena Elisabeth
27/05-18:15
Vill få tips på en bra ögonprimer för 60+😍
Se mer
Jasa
27/05-14:56
Hej ☺️ Jag har så svårt att hitta ett torrschampo som jag verkligen gillar. Har ett beauty hack som jag vill dela av mig till er som kanske också har svårt att hitta ett bra torrschampo. Testa att försiktigt lägga baby puder i hårbotten och massera in det noga: VOILA, det suger åt den feta hårbotten på 2 sekunder och håret ser rent ut igen. Try it and thank me later ☺️
Se mer
Louise
27/05-08:53 (redigerat)
Mitt absolut bästa #beautyhack till sommaren är att använda ett rosigt läppstift på läppar, kinder och ögonlock för att skapa en helhet och naturlig look. Älskar att göra så till vardags 🌸
Se mer
Nora ♡
26/05-15:43 (redigerat)
Beauty Tester
Hej!🌸 Är du ute efter en unik, sofistikerad och sensuell doft? Då är Lancôme - Oui La Vie Est Belle rätt val för dig! Det är en ny doft som tillhör La Vie Est Belle- familjen och påminner lite om den första som kom ut fast mer blommig!🌸 Helt klart en ny favorit för mig, dessutom älskar jag budskapet bakom parfymen, att säga ”OUI” - JA till alla möjligheter och uppskatta att vara i nuet. Designen är också unik och lyxig med guldglitter.✨ Tack @Kicks.se att jag blev utvald som Beauty- tester och för den underbara gåvan! Service och bemötande i toppklass!🌸 Beskrivning: OUI La Vie est Belle består av friska, färgstarka och fruktiga toppnoter av sprudlande bergamott, hallon och rosépeppar. Doftens hjärta är insvept i en enastående och lysande blombukett av centifolia-ros och solig ylang-ylang. Basnoterna består av en överdos av iris, patchouli och gourmandnoter som intensifierar den beroendeframkallande och sensuella signaturen av La Vie est Belle.
Lancôme Oui La Vie Est Belle EdP 30 ml
Lancôme Oui La Vie Est Belle EdP 30 ml
Se mer
Rayan
26/05-14:54 (redigerat)
Vill du ha fylligare fransar? I got you!!!! Efter att man lägger 1 lager av maskara, sätt på lite transperant puder på fransarna o lägg sedan nästa lager av maskaran. Det ger så himla fin volym och fyll i fransarna!!!! Mitt bästa #beautyhack som verkligen funkar.
Se mer