/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
23/02/25-19:24

Har någon fått något nytt nummer av KICKS Magazine efter detta som kom i november?

Har någon fått något nytt nummer av KICKS Magazine efter
Anna
Beauty Pro
23/02/25-18:12(redigerad den 23/02/25-18:38)

Nu vann den nya reparerade, hårstärkande och friss utslätande inpackningen från Joico årets Hårvård på Daisy Beauty Awards🏆😃🍾🥳🎉!! Jag har använt den fina nyare masken två gånger och jämfört med den första masken i samma serie av Joico så tycker jag mer om den nya som ger mitt hår ett jättefint resultat. Mitt hår har många blekta slingor och består av väldigt långa och många tunna till medeltjocka hårstrån. Är själv inte rädd för att håret ska bli tungt av produkter men är man det så ger den nya masken ett lättare och glanigt och fint och slätt hår iallafall i mitt. Dofterna är lika på dem men den nya är lite mindre söt tycker jag💜 Kommer definitivt köpa den igen, och igen😍

Nu vann den nya reparerade, hårstärkande och friss
Kbond20 Power Masque 50 ml
Nikki
Beauty Pro
23/02/25-17:17

Så här i förkylningstider

Kan jag tipsa om Molton Brown's Infusing Eucalyptus Bath & Shower Gel, en galet uppfräschande duschtvål som doftar som de där isblå halstabletterna ni vet.

Kanske inte min favoritdoft direkt! 😂 🩵

Så här i förkylningstider   Kan jag tipsa om Molton Brown's
Infusing Eucalyptus Bath & Shower Gel 300 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Malin
Beauty Star
23/02/25-16:38

Locka flera gånger i veckan utan frizz?

Jag tvättar håret max två gånger i veckan men vill styla (locka) oftare än så. Hur undviker man product build-up och håller det fräscht under veckan?

Nikki
Beauty Pro
23/02/25-15:41

REFILL för miljön och framtiden 🌱

Fler och fler varumärken satsar på refill, både svenska och internationella och i alla prisklasser.

Har taggat några exempel men det finns ju många, många fler. Parfymer från Lancôme, Armani och PRADA. Hudvård från Maria Åkerberg och KORA Organics. Rihanna's FENTY och brittiska MOLTON BROWN för att nämna några.

Tycker att KICKS som har flera egna varumärken och ständigt utvecklar nya produkter borde hänga på! BeautyAct till exempel har både populära hudvårdsprodukter och flertalet paletter där refill hade passat perfekt!

REFILL för miljön och framtiden 🌱  Fler och fler varumärken
Libre EdP 50 ml
Libre EdP Refill 100 ml
ReDimension Hydra Dew Luminizer Prosecco Fizz
ReDimension Hydra Dew Luminizer Refill Prosecco Fizz
Ultra Facial Cream 50 ml
Ultra Facial Cream Refill 150 ml
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
Blond Absolu Bain Lumière Shampoo 250 ml
Blond Absolu Bain Lumière Shampoo Refill 500 ml
Nikki
Beauty Pro
23/02/25-14:54

LeaLuo 🌈

LeaLuo är ett svenskt varumärke som beskrivs som ett hårvårdsmärke som passar dig som vill göra ett miljömedvetet val och samtidigt kunna uttrycka din egen personliga stil. Välj mellan allt från vårdande hårinpackningar till intensiva färgbomber. Nyckelingredienser i deras produkter är bl a Tigergräs och olja från Cannabisfrön.

Alla hårvårdsprodukter är 100% veganska och PETA-approved.

Jag gillar inte att göra reklam för andra butiker på KICKS community och absolut inte butiker som till stor del består av uppenbara kopior av populära varumärken som Benefit, Drunk Elephant, Sol de Janeiro m.m Eller Armani's parfym My Way EdP som här heter Her Choice. NOT my choice! 🤣

Men ibland kommer det in tillfälliga partier av originalprodukter som dessa från LeaLuo! 😁 Alla till ett pris av 46 kr/st vilket är ca 1/3 av normalpriset.

Någon som testat varumärket? Kommentera gärna!

LeaLuo 🌈  LeaLuo är ett svenskt varumärke som beskrivs som
Aim High Volume Conditioner 100 ml
Play Nice Soothing Conditioner 100 ml
Bounce Back Curl Gel 270 ml
Ice Blue Galaxy Paint 150 ml
Earth Green Galaxy Paint 150 ml
Irena
Beauty Pro
23/02/25-13:57

testade denna i butik för någon vecka sedan och fastnade helt. Det var dags för ett rosa läppstift nu inför våren. Men detta läppstift behöver sin läppenna för att verkligen skina och har ett som är på väg mot min brevlåda som jag hoppas ska bli en great match!

testade denna i butik för någon vecka sedan och fastnade
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?
Nathalie
Beauty Pro
23/02/25-12:27

Jag som tidigare bara haft en parfym och använt den sparsamt (Valentino var mitt första köp bland de här) har sen jag började hänga här införskaffat fler parfymer och använder det nästan dagligen. Utöver de på bilden så får jag hem en till imorgon. Det bästa är att alla utom Valentinon är köpt med någon form av rabatt, och Chloén har jag vågat mig på att köpa begagnat (lyckat köp!).

Så tack för mitt nyvunna "intresse" för parfymer!

Jag som tidigare bara haft en parfym och använt den sparsamt
Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
Signature EdP 50 ml
Donna Born In Roma EdP 30 ml
La Nuit Trésor Le Parfum EdP 50 ml
Idôle EdP 25 ml