/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sessa
Beauty Star
13/03/25-09:35

någon som vet hur det går till här??

Sessa
Beauty Star
13/03/25-09:31

någon som vet hur man går till väga för att få testa olika produkter osv? allt från skönhet till parfym? tacksam för svar! :)

Sessa
Beauty Star
13/03/25-09:26

tror ni det kommer bli mycket färg i sminkning nu till sommaren?

Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Sessa
Beauty Star
13/03/25-09:14

Hej! Jag har väldigt torr och finnig hy.. så jag undrar nu vad man kan göra åt det? Min hud har samtidigt blivit lite hängig och har typ små små gropar i hela ansiktet.. jätte tråkigt när man sminkar sig då det syns igenom.. någon som vet någon bra hudvårdsrutin eller något ang detta?

Sessa
Beauty Star
13/03/25-08:38

vilken parfym till vilken look kommer passa bäst i sommar? och ska man mixa eller använda parfym var för sig? och vad tror ni det kommer vara för sorts parfymer nu i sommar?

vilken parfym till vilken look kommer passa bäst i sommar?
Away Tonight Women EdP 50 ml
Fleurs De L'Himalaya EdP 50 ml
Narciso Cristal EdP 50 ml
Fame EdP 50 ml
Idôle Nectar EdP 50 ml
The Ritual Of Sakura Parfum D'Interieur 500 ml
Black Opium Illicit Green EdP 30 ml
Le Parfum Royal EdP 30 ml
La Nuit Trésor Intense EdP 50 ml
Idôle Aura EdP 50 ml
KICKS
Official
13/03/25-07:14

Nuuu var det riktigt längesen vi hade en "Tolka Looken"-tävling härinne, så nu är det dags! 🤩

Denna gång kör vi på den trendiga och förföriska Siren Eyes-looken! 🔥 Skapa en intensiv, utdragen ögonmakeup med sotiga kanter och en hypnotisk blick – tänk mystisk, elegant och oemotståndlig!

In och Tävla! Vinnaren dras den 24/3 🥳 https://community.kicks.se/app/613/channel/competition-time-1790

*Bild lånad från Google

On Point Eyeliner Pencil Black
Mini Soft Glam Eye Shadow
Fan Fest Booster
Nikki
Beauty Pro
12/03/25-21:51(redigerad den 13/03/25-06:15)

Nytt KICKS-köp!

Blev så sugen på att testa denna efter ett inlägg av communityts hårproffs Anna. 💖

Nytt KICKS-köp!   Blev så sugen på att testa denna efter ett
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
12/03/25-21:14

Det sista jag gjorde i butik idag var att lämna saker till återvinningen! (mer än på bilden såklart) Ska faktiskt tillbaka imorgon (vårdbesök både idag och imorgon) och då ska jag mest bara titta på produkter tror jag 🤩

Det sista jag gjorde i butik idag var att lämna saker till