/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Kristina
Beauty Pro
08/05/25-13:28(redigerad den 08/05/25-13:38)

Vill tipsa om denna inpackningen. Heeeelt underbar. Håret blir sådär mjukt som efter frisörbesök. doftar ljuvligt och inte för starkt. 

Vill tipsa om denna inpackningen. Heeeelt underbar. Håret
Kristin
Beauty Star
08/05/25-13:25

Jag har testat BeautyActs Dew Drop Lip Oil i färgen Ready or Not. Jag älskar den! Så mjuk på läpparna och återfuktar mina torra läppar 😍 Väl värd sitt pris, för pyttelite räcker lääänge.

Jag har testat BeautyActs Dew Drop Lip Oil i färgen Ready or
Dew Drop Lip Oil Ready Or Not
Ann
Beauty Star
08/05/25-12:52
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Malaze
Beauty Pro
08/05/25-12:08

Jag köpte nyligen Maybelline Superstay Ink crayon läppennan från Kicks. Jag älskade den här färgen. Jag använder den med nästan alla läppstift, även med en ljusare eller mörkare nyans. Genom att använda den här håller mitt läppstift längre och kladdar inte ut.

Jag köpte nyligen Maybelline Superstay Ink crayon läppennan
Superstay Ink Crayon Lipstick Own Your Empire
Nikki
Beauty Pro
08/05/25-12:00

KORRES 🇬🇷

Timjan och honung är Grekland för mig.

Värmen, den lite vassa örtigheten i den lena söta honungen. Kan känna smaken i munnen och bombaderas av dofter och minnen. Sten så varm att man inte kan gå barfota och glasburkar köpta vid en dammig vägkant men med ett innehåll som smält bärnsten. Har ni någonsin lagt märke till hur vacker flytande honung är i solljus?

KORRES grundades i Aten på 1990-talet av farmaceuten Georgios Korres från ön Naxos.

Vilken produkt är ni mest sugna på?

Min val är Lip Balm Thyme Honey 🍯

KORRES 🇬🇷  Timjan och honung är Grekland för mig.  Värmen,
Kerstin
Beauty Star
08/05/25-11:53

Asså WOW! Jag har äntligen provat Embryolisses ansiktskräm "lait-crème concentré". Bästa någonsin! Ansiktskräm och primer i samma produkt! Jag har normalt sätt torr och känslig hud och denna kräm funkade perfekt för mig. Jag har längre tyckt det varit svårt att hitta nåt för min hud att ha under smink. Jag testade mig fram med olika krämer och primers, och många funkade inte riktigt ihop. Men denna är två-i-ett! Perfekt att ha under din smink-bas då den återfuktar och gör så stt sminket sitter fast. Har oxå testat att ha denna som en ansiktsmask nån gång i veckan och det var underbart! Ett tunt lager i ungefär 15 min, så blir du återfuktad som aldrig förr! REKOMENDERAR :)

Asså WOW! Jag har äntligen provat Embryolisses ansiktskräm
Lait-Crème Concentré 75 ml
Malaze
Beauty Pro
08/05/25-11:50

Jag köpte nyligen BeautyAct Intense Lasting Liner Midnight Black och den är riktigt fin och kladdfri. Jag är en pennliner-person sedan tonåren, men jag kan använda bara den här linern och den är perfekt att använda. Den framhäver även mina ögon. Den var fickvänlig. Hittills bästa upplevelsen.

Jag köpte nyligen BeautyAct Intense Lasting Liner Midnight
Malaze
Beauty Pro
08/05/25-08:19

Hej! Jag använde Biotherm Blue Peptides Uplift Rich Moisturizing Cream och den fungerar magiskt på min hud. Problemet är att den är väldigt dyr. Har vi någon liknande produkt, typ dupe, som fungerar så? Min hudtyp är normal till kombinerad.

Blue Peptides Uplift Moisturizing Cream SPF30 50 ml