Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Anne Marte
08/30-12:09
Hur många nyanser finns det? 30 nyanser Vilken nyans tror du att du ska ha? 105W Dela med dig om dina allra bästa foundationhacks! Använd en beautyblender och spreja med settingspray samtidigt så lägger den sig bättre och håller längre!
Se mer
Fikjiret
08/30-12:08
Se mer
Izabell
08/30-12:05
Foundationen finns i hela 30 färger och jag tror att min perfekta match skulle vara 105W! Mitt bästa tips är att se till att ha en ordentligt återfuktad bas ( hyaluronsyra är grejen😏) och lägga en bra primer. Resten sköter foundationen!
Se mer
Jindra
08/30-12:03
Det finns 30 nyanser och jag tror att 105w och 335w skulle passa mig, eftersom jag föredrar att blanda två olika nyanser för att matcha min hudton perfekt året om! Mitt bästa foundationtips är med andra ord att köpa en ljus "vinternyans" och en mörkare "sommarnyans" på en gång, och att mellan årstiderna blanda dessa för ett perfekt resultat!
Se mer
Amanda
08/30-11:40
Det finns 30 nyanser, och jag tror att nyans 120N skulle passa mig bäst 😍 mitt bästa foundationhack är att blanda i lite flytande highligher samt avsluta med puder och setting spray. Då sitter basen hela dagen och ser frisk + glowig ut.
Se mer
Kate
08/30-11:30
Bland alla 30 nyanser tror jag att 230W skulle passa mig bäst! Mitt bästa tips för en bra finish med foundationen skulle jag rekommendera att först applicera med en foundationborste för att sedan använda en fuktig beautyblender. När allt är utblandat rekommenderar jag starkt att spraya beautyblendern med settingspray (beautyacts dewy coco är grym!) och dutta in i ansiktet! <333
Se mer
Ebba
08/30-11:28
Det finns 30 nyanser. Jag tror att 125W hade passat mig bäst. Mitt bästa hack är att blanda i lite flytande highlighter i foundationen för att få ett naturligt glow✨
Se mer
Sush
08/30-11:27
Lancômes nyaste foundation har 30 nyanser samt färgen jag tror skulle passa mig är 450W. Mitt bästa tips för foundation är att använda Embryolisse fuktkräm som en primer den är verkligen grym och billig, ett annat tips är att spraya sin Beauty blender med setting spray för att bädda in foundation på huden vid sista steget.
Se mer