Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
20/02/24-09:01 (redigerad den 20/02/24-10:10)
BURBERRY GODDESS EdP - en dröm av vanilj & lavendel 🤍💜🤍 Burberry Goddess EdP är en gourmanddoft som leds av en kraftfull trio av vanilj.  På toppen en vaniljinfusion med träiga toner, i hjärtat en vaniljkaviar med en rik sötma och i basen en vaniljabsolut berikad med lysande lavendel.  Lägg till detta även lite varm kryddighet från doftnoterna kakao och ingefära. Resultatet blir en alldeles underbar och helt unik doft!  Parfymen är 100% vegansk och finns som refill.  Finns även tillhörande body lotion för den som ytterligare vill förstärka doften.
BURBERRY GODDESS EdP - en dröm av vanilj & lavendel
Anna
Beauty Star
19/02/24-23:22
Tips på en bra foundation som täcker bra, men som inte ser för spacklat ut? Och ett bra kompakt puder ( gärna ngt ifrån MAC) Som rekomenderas??
Rebecca
Beauty Pro
19/02/24-23:07 (redigerad den 19/02/24-23:07)
Testade denna nyhet från NYX och wow vilken härlig känsla på läpparna! Jag har problem att hitta läpprodukter som funkar bra och håller på mina stackars torra läppar men denna var en keeper och fler färger ska beställas!😍☺️
Testade denna nyhet från NYX och wow vilken härlig känsla på
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Malin
Beauty Beginner
19/02/24-22:16
Hej, detta är mitt första inlägg här. Jag är ute efter en ny foundation, dela gärna era bästa tips så jag vet vilka jag bör spana in!✨
Sedra
Beauty Star
19/02/24-21:53 (redigerad den 19/02/24-21:53)
Hej! Har någon testat denna? luktar det gott?
Hej! Har någon testat denna? luktar det gott?
Sara
Beauty Beginner
19/02/24-21:41
Har ni tips på någon primer som är acnesafe? 💗💗
Nikki
Beauty Pro
19/02/24-20:49 (redigerad den 20/02/24-07:05)
Ny palette från BeautyAct: Rose Mania Eyeshadow Rose Mania Eyeshadow Quad 🌸🤎 100% vegansk Tycker den ser jättefin ut och jag är väldigt nöjd med kvaliteten på de paletter från BeautyAct som jag har sedan tidigare.
Ny palette från BeautyAct:   Rose Mania Eyeshadow Rose Mania
Nikki
Beauty Pro
19/02/24-20:06
💋 TRENDIGA omslag i VERKLIGHETEN 💋 Har varit på resande fot senaste veckan och jag är så förvånad och väldigt imponerad av alla modiga tjejer och kvinnor jag sett (nästan varje dag!) som faktiskt bär läppstift i 2 olika färger. Så coolt! Trodde det var något man bara såg på omslagsbilder. Skulle ni våga? Visst har man svårt att välja bland? Det här löser ju verkligen det problemet! 😂 💋💕💋❤💋🧡💋💜💋
💋  TRENDIGA omslag  i VERKLIGHETEN  💋  Har varit på