Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Marie
30/08-14:59
Hej! Här kommer mina svar :-) 1. Det finns 30 härliga nyanser 2. Jag tror att 110C skulle passa mig bäst men jag tar gärna hjälp av er kunniga personal för att verkligen få rätt nyans Jag tycker att det blir mest naturligt när man applicerar foundation med fingrarna och att man alltid grundar med en fuktgivande ansiktskräm och sedan min bästa vän "prinsess"-krämen :-)
Se mer
Asraa
30/08-14:47
Den har 30 nyanser Den färgen som passar mig är 230W
Se mer
Rashi
30/08-14:44
Det finns 30 olika nyanser och jag tror att nyans 125 skulle passa mig!
Se mer
Fatima
30/08-14:40
Det finns 40 nyanser av Lancome.. Tror 025 skulle passa mig ..
Se mer
Maria
30/08-14:29
Hej! Det finns 30 nyanser. Tänker mig 125W inför vintern. Hälsningar Maria Sundqvist
Clarins Super Restorative Day Cream Very Dry Skin 50 ml
Clarins Super Restorative Day Cream Very Dry Skin 50 ml
Se mer
Ninoa
30/08-14:28
Det finns 30 olika nyanser och jag tror att nyans 125 skulle passa med hud ton.
Se mer
Melissa
30/08-14:16
De finns 30 nyanser på kicks och jag tror 120N skulle passa mig bra. ☺️
Se mer
Amelia
30/08-14:13
Det finns 30 nyanser! Jag tror 335w skulle passa mig perfekt!
Se mer