Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Clara
31/08-09:24
105W Tror jag är helt perfekt på mig av de 30 färger som finns 😍 Mina bästa tips är att se till att peela ansiktet 1 gång i veckan och sen en settingspray innan och efter foundation! Jag applicerar med en svamp (alltså verkligen sprayar ner den) det blir hur bra som helst. Seeen måste jag lägga till att ha foundation i två olika toner en mörk och en ljus för att få en snygg och naturlig contour.
Se mer
Michaela
31/08-09:14
Det finns 30 olika nyanser samt varm/kall /neutral underton. Jag tror att 230W passar min hudton. Mitt bästa foundationtips är att värma upp foundationen innan applicering. Antingen genom att hålla flaskan under kranen med varmt vatten.
Se mer
Nathalie
31/08-09:13
Jag hade först preppat med fukt efter ansiktstvätt och sedan blandat 230W (perfekt för min hy av de 30 nyanser som finns) med en glowprodukt och applicerat med fingerspetsen först och sedan blenda ut med beauty blender. Voíla!
Se mer
nellygrandinkaranta
31/08-09:10 (redigerat)
Det finns 30 olika nyanser! Jag tror att nyansen 105W hade passat mig riktigt bra! 😍 Mina favorit foundations just nu är: Wet n Wild Tinted hydrator då den är riktigt återfuktande och har lagom med täckning. Sedan är NYX Bare With Me tinted skin veil en stor favorit då den är riktigt naturlig! 😍
Se mer
Sirorat
31/08-09:08
Det finns 30 olika nyanser. Jag tror att 335w passa mig bäst. Det är en lätt foundation som är väldigt lätt att blanda. Slät på huden, inte tjock, ger en naturlig matt look, inte glänsande, lämplig för alla väderförhållanden. Bra täckningsgrad 9/10 kan dölja rynkor. Mörka fläckar och acneärr också Hjälper till att justera hudfärgen så att den blir naturligt konsekvent.
Se mer
Jessica
31/08-09:08
30 olika nyanser finns det😄 20ON då jag har väldigt ljus hy
Se mer
Hadil
31/08-08:57
Det finns 30 olika nyanser! jag tror att 125W skulle passa mig bäst🥰❤️
Se mer
Joyce
31/08-08:55
Det finns 30 olika nyanser. Jag tror att 125w skulle passa mig bäst. Om du inte vill att foundationen ska bli mer och mer matt i slutet av dagen, kan du blanda in en antioxidant essens i foundation. Jag har hittat min, testa resveratrol 3%+feralic acid 3% från ”The…”.
Se mer