Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Alva
Beauty Beginner
02/10/22-23:03
Jag önskar kunna vinna en elegant palett eller kräm för att behandla pigmentering som jag lider av.
Ingrid
Beauty Star
02/10/22-22:10
Jag skulle önska att vinna hudvård kalendern. 1. En ansiktsmask ex. “masque B.A.R Naturals Green Tea Sheet Mask”- Är smidigt då man bara behöver lägga på den i några minuter (så den verkar helt själv), om man känner att sin hud behöver återfuktas etc., ex: innan man går & lägger sig & man inte orkar göra alla hudvårdsteg, förutom det viktigaste ex. rengöring & nattkräm. Grönt te är en mild ingrediens, så det funkar bra för dem med irriterad hud etc. & brukar även vara bra för att fixa sin “skin balance” då det innehåller vitaminer, mineraler etc. 2.“Cosrx Hydrium Centella Aqua Soothing Ampoule Face Serum”- Återfuktande, är bra för att milda känslig hud & är desutom lätt att applicera. 3. “Weleda Skin Food”- Toppen multiprodukt för sin kropp ex: för vintertorra händer, fötter etc. Består av ca 80% ekologiska ingredienser & är Verkligen prisvärd.
Widad
Beauty Beginner
02/10/22-22:02
Imi
Beauty Star
02/10/22-21:47 (redigerad)
Jag önskar mig kalendern med makeup!!✨ Mina favorit go-to produkter är dessa:
Ella
Beauty Beginner
02/10/22-21:39
Makeup kalendern💕 jag klarar mig inte på vintern utan nyx born to glow Foundation! Den passar perfekt till min oljiga hy utan att torka ut🤩 urbandecay alnighter är självklart ett måste, sminket sitter som klister och givetvis mina bronzing sticks från kicks egna märke! Så fina🤩💕
Matilda
Beauty Beginner
02/10/22-21:30
Vinner jag så hade hudvårdskalendern varit drömmen 🌟 Dessa fem produkter kan jag inte leva utan, att ha sitt eget spa i badrummet är ren och skär vardagslyx. Älskar att testa nytt inom hudvård och är såå galet peppad inför årets kalender!
Amila
Beauty Beginner
02/10/22-21:29 (redigerad)
Jag önskar mig makeup kalendern Mina tre favorit to go produkter under vintern är:
Emma
Beauty Beginner
02/10/22-21:24
Jag önskar mig kalendern med makeup 💄 Mina tre go to under vinterhalvåret är • läppolja från pixie för torra läppar på vintern • boss parfymen för att lukta ljuvligt! • och såklart rött läppstift från Anastasia som passar perfekt till juletider🎄