Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Rebecca
Beauty Star
26/11/22-16:51
Jag skulle så gärna vilja gå på detta julevent och få ta med mig min kusin. Hon har nyligen börjat plugga och har varit så upptagen denna höst så detta julevent skulle vara så roligt för henne och mig, något att se fram emot under vintern och plugget och ägna tid åt något vi verkligen tycker är kul. Vi båda två är mycket skönhetsintresserade och ÄLSKAR makeup!!😍✨
Alexandra
Beauty Beginner
26/11/22-10:35 (redigerad)
En av mina bästa vänner har haft det väldigt tufft senaste året. Vi har varit vänner i 10+ år och hon är som en syster för mig. Jag hade så gärna velat göra något kul för henne. Smink är ett av hennes stora intressen och en sån sak som ger glädje in i hennes liv. Jag tror hon hade älskat en dag på Kicks. Så jag slänger ut en chansning i luften och ser vart den landar! Om jag vinner så kommer jag ta med min kompis Elise <3
En av mina bästa vänner har haft det väldigt tufft senaste
Olivia
Beauty Star
25/11/22-09:26
Jag skulle vilja vinna eftersom att detta år har inneburit väldigt mycket stress och påfrestning i och med sjukdomar, utbildning, jobb med mera. Denna chans skulle ge mig och min bästa vän en chans att få ta ett break från alla tentor och all läsning och få oss att fokusera på oss själva en kväll! Jag skulle alltså ta med mig min klasskamrat och vän Mathilda för att vi båda förtjänar denna dag! 
IDASSS
Beauty Star
25/11/22-00:56 (redigerad)
Tar helt klart med mig mamma om jag vinner! Varför? Läs! Min hårt arbetande mamma förtjänar att slippa stressa. Om jag vinner vill jag få henne att må som en prinsessa! Hon jobbar med äldre och får sällan ha goda dofter på sin kropp, Men vad gör det när hjärtat är på rätt ställe och man ger människor hopp? Ut ur duschen, lukta gott! Här är något dyrt och flott! En välbehövlig paus från att hjälpa folk i nöd, Ett lite sprut här och där, så känner du genast glöd! En doft av lyx, en känsla av flärd. God jul, den här är du värd! 🙏🏽✨️🎁🎄💄🤶🏾❤️
Amelia
Beauty Star
23/11/22-16:22
Detta skulle vara perfekt innan Jul och uppleva tillsammans med min dotter som älskar smink som jag och detta skulle vara ett super upplevelse för henne. Jag skulle ta min dotter med mig om jag skulle vinna.
Moa
Beauty Star
23/11/22-08:47
I och med en nyfunnen vän som jobbar på kicks, har jag verkligen fått upp ögonen för beauty. Skulle givetvis ta med hennes på detta ifall jag skulle få äran att vinna. 😍🎄
I och med en nyfunnen vän som jobbar på kicks, har jag
fr7da
Beauty Star
23/11/22-08:34
Hade varit så kul att få vinna så man har något att se fram emot i vinter! Har mest bara jobb att se fram emot och skulle därför vara härligt att få komma iväg och testa något nytt! Hade jättegärna tagit med min bästavän då både hon och jag vill lära oss smink! Dessutom vill jag unna henne något fint som uppskattning för den fina människa hon är!❤️❤️🌸
Hsiao-Yun
Beauty Star
23/11/22-07:01
Hela jag blir alltid så torr under julen. Skulle bli roligt att få mingla runt med folk som älskar makeup och beauty som jag gör 😊 Jag skulle ta med min bästa vän Linnea till detta event.