Hem / Alla inlägg / Vänster till höger ser ni olika läppstift swatchade. Man kan
Nathali
Beauty Star
02/08/22-10:17
Vänster till höger ser ni olika läppstift swatchade. Man kan lugnt säga att jag har en viss ton på läppstift som jag föredrar . Från vänster har vi Charlotte Tilbury i färgerna Walk of no shame, super fabulous , catwalking, supermodel, kissing runway royalty , pillow talk och bobbi Browns två läppstift i art stick creamy matte lipstick and liner i färgerna bare och rosé brown. Andra bilden ser ni när jag tvättat handen med tvål och vatten samt torkat händerna . Charlotte håller otroligt bra mot regn rusk mm . Bobbi Brown håller inte lika bra. De är mer fuktgivande men räkna med att du måste bättra på ofta . Men vill du ha något som håller bra så är Charlottes toppen . Den första swatches av färgen Walk of no shame är dessutom inte i en matt formula , utan i deras superstar lips som har mer av en glossy finish. För att få bort allt krävs dock makeup bortttagning . I detta fall använde jag garnier miscellar water . Resultatet ser ni på sista bilden . Något läppstift som också har bra hållbarhet är MAC läppstift .
Vänster till höger ser ni olika läppstift swatchade. Man kan
Bobbi Brown
Art Stick Rose Brown
MAC
Lustreglass Lipstick Syrup