Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Under sommaren när vi kanske ofta är på resande fot vill jag
Hudvårdsnörd || Saralena
Beauty Talks Ambassador
07/07-13:22
Under sommaren när vi kanske ofta är på resande fot vill jag ha en kort, enkel men ändå effektiv rutin som gör allt man behöver. Jag är inte en förespråkare av att fylla över produkter i små reseflaskor, det kan innebära att bakterier hamnar i produkterna och att ingredienserna blir mindre verksamma - därför förkortar jag hellre rutinen och tar med produkter i sin ordinarie storlek. Finns dina produkter i resestorlek är det ju toppen men byt inte till produkter du inte använt innan då detta kan irritera huden. Testa nytt på hemmaplan istället. Vad jag tar med och varför: 🫶 Mantle the magic milk - mild rengöring som funkar lika bra morgon som kväll. 🫶 Dermaceutic oxybiome - micellärt vatten som är lika bra för att lösa upp smink som många lager SPF. Super även för känslig hy! 🫶 Beauty Act 5% PHA + 15% glycerin hydrating cream - underbar fuktbomb som funkar lika bra morgon som kväll. 🫶 Beauty Act Hyaluronic acid Hydrating toner - toner eller fuktserum? Klappar in flera lager vid behov av mer fukt, t ex kvällstid! 🫶 Dermaceutic TriVita C30 serum - antioxidantbomb och antioxidanter vill jag alltid ha i morgonrutinen då det är den bästa av kompisar till SPF! Denna är ett kraftpaket som kanske inte passar alla men min hy älskar den! 🫶 Mantle the after glow - underbar kroppsolja som får huden att skimra samt ger näring. Perfekt på kvällen! 🫶 Smashbox 🤍 Becca Under eye brightening Corrector - uppljusande concealer som är allt jag vill ha då jag vill ha av en concealer. Lättjobbad och man ser direkt pigg ut! (Jag kör sällan foundation på sommaren då jag vill att sommarhuden ska få skina!) 🫶 Beauty Act Summer Act Face Palette - funkar till kinder och ögon och ger en direkt värme som jag verkligen tycker om! Obs, go easy med bronzern, kan kräva lite korrektion (se videon!) 🫶 Lancôme Idole mascara - en mascara finns alltid med, denna gillar jag och använder just nu! 🫶 Anastasia Beverly Hills clear brow gel - i brynen eller för ett tämja flygigt hår - grym! 🫶 Beauty Act satin lipstick i Pink crush - älskar denna färg och den funkar även som krämrouge om man skulle vilja! 🫶 Colourwow Dream Coat for Curly hair - värmeskydd, skydd mot uttorkning och uv-skydd. Denna är fantastisk på sommaren. Applicera och föna sedan! 🫶 Evy Technology Sunscreen mousse SPF50 + för kids - båda är lika bra och funkar även i ansiktet. 🫶 Garnier ambre solaire over makeup super UV - mist för att bättra på solskyddet över smink. Tänk på att applicera sjuuukt rikligt för att det ska ge skydd! Vilka är era sommarfavoriter och varför? 🫶
Anastasia Brow Gel Clear
Anastasia Brow Gel Clear
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 100 ml
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 100 ml
Lancôme Lash Idôle Mascara 01 Black
Lancôme Lash Idôle Mascara 01 Black
Colorwow Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
Colorwow Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
BeautyAct 5% PHA + 15% Glycerin Hydrating Cream 50 ml
BeautyAct 5% PHA + 15% Glycerin Hydrating Cream 50 ml
Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV SPF50+ 75 ml
Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV SPF50+ 75 ml