Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlÀgg
Mina fem favoriter just nu! đŸ’« Hej pĂ„ er! Jag tĂ€nkte idag
HudvÄrdsnörd || Saralena
Beauty Talks Ambassador
12/05-16:26
Mina fem favoriter just nu! đŸ’« Hej pĂ„ er! Jag tĂ€nkte idag dela med mig av fem av mina absoluta favoriter i badrumsskĂ„pet just nu. Årstiden har Ă€ndrats och jag har uppdaterat bĂ„de hudvĂ„rd och smink en aning. Just pĂ„ vĂ„ren kĂ€nner jag att suger för poppiga fĂ€rger i makeupen vaknar till liv, kĂ€nner ni igen detta? SĂ„, till mina favoriter: 1. SPF Ă€r ett mĂ„ste och hĂ€r hĂ„ller jag hĂ„rt i Evys solskydd. BĂ€st för ansiktet Ă€r enligt mig Daily Defense Face Mousse SPF50 som ocksĂ„ ger en bra primereffekt innan smink. 2. Glow pĂ„ flaska Ă€r bokstavligt talat the Wow serum frĂ„n svenska CannabeautymĂ€rket Mantle. Den skyddar mot fria radikaler tack vare vitamin C, Ă„terfuktar med hyaluronsyra och med hjĂ€lp av ljusreflekterande pigment Ă€r effekten omedelbar. 3. PollenkĂ€nsliga ögon behöver behandlas varsamt men behöver samtidigt fukt och skydd. En snĂ€ll ögonkrĂ€m Ă€r ett mĂ„ste och just nu kör jag the eyes cream frĂ„n Mantle som verkligen Ă€r som att bĂ€dda in ögonomrĂ„det i ett skyddande, fluffigt duntĂ€cke. Otroligt bra och passar verkligen Ă€ven kĂ€nsliga ögon. 4. Katia Mosally Ă€r ansiktet utĂ„t för nya limiterade Summer Act frĂ„n BeautyAct och jag har fastnat för ögonpaletten, de poppiga tonerna av rosa, gult och orange mixat med brunt och beige plus lite glitter gör detta till en palett för bĂ„de vardag och fest. 5. Kollektionen Summer Act innehĂ„ller ocksĂ„ en palett för ansiktet. Underbara toner av brons, guld, rosigt som verkligen ger ansiktet en varm kĂ€nsla. Denna kommer ocksĂ„ gĂ„ varm under vĂ„rens och sommarens kvĂ€llar! Vilka Ă€r era absoluta favoritprodukter just nu? Tipsa nedan och berĂ€tta gĂ€rna, har du testat mina? Musikcred: Music: Swimming Musician: Summer Soul
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
MANTLE The Chill Cream 50 ml
MANTLE The Chill Cream 50 ml
MANTLE The Eyes Cream 15 ml
MANTLE The Eyes Cream 15 ml
BeautyAct Bright To Go Eye Shadow Limited Edition 2022
BeautyAct Bright To Go Eye Shadow Limited Edition 2022
BeautyAct Iconic Bronze Kit Limited Edition 2022
BeautyAct Iconic Bronze Kit Limited Edition 2022