Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
✨Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum ✨ Jag har fått ära
Elin, frisyrerochsmink
Beauty Talks Ambassador
05/05-13:21 (redigerat)
Beauty Tester
✨Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum ✨ Jag har fått äran att testa Rénergie H.C.F Triple Serum från märket Lancôme. Lite bakgrundsfakta om min hy: kortfattat kaos. Den långa historien, jag tar flertalet mediciner som påverkar min hy, både i ansiktet och på kroppen. Därav är det svårt för mig att avgöra vilken hudtyp jag egentligen har. Min hy är garanterat känslig men på grund av medicinerna kan jag ena dagen bli otroligt oljig och ha aktiva finnar/porer men andra dagen vara så torr att jag flagnar på panna, näsa och haka samt att hela ansiktet känns väldigt stramt. Jag har även en konstant känsla av att jag känner mig ganska grå, att jag saknar lyster. Det går alltså väldigt upp och ner, vilket gör det svårt att hitta bra produkter som passar för alla mina hudtillstånd. Nu har jag använt detta serum i två veckor. Hur jag gör när jag använder det: På morgonen tvättar jag först mitt ansikte. Sedan tar jag två tryck av Rénergie H.C.F Triple Serum i handflatan, blandar ihop och har på i hela ansiktet och på halsen. Avslutar med en dagkräm. På kvällen tvättar jag först bort sminket och sedan upprepar samma rutin som på morgonen med Rénergie H.C.F Triple Serum. Avslutar sedan med nattkräm. De resultat jag uppnått: Som jag misstänkte är min hy fortfarande lite kaos, just nu har jag kommit in i en period då jag har väldigt mycket aktiva finnar men som omväxling har jag även varit väldigt torr, vilket Rénergie H.C.F Triple Serum verkligen har hjälpt till att motverka. Jag flagnar inte längre och den här strama känslan har jag inte upplevt alls sedan jag börjat med serumet. Som ni ser på den osminkade bilden upplever jag verkligen ett glow av produkten, vilket jag älskar. Min slutsats är alltså att serumet är ett underverk för torr hy, ger snabbt resultat som både syns och känns. Men jag misstänker att under mina dagar med mer fet hy kan detta serum bidra till ännu mer ”oljighet” och därför kanske man behöver använda någon produkt för att motverka överflödig olja. Jag är iallafall väldigt nöjd med dessa två veckor och det viktigaste, jag upplever mer lyster i min hud. Jag ser fram emot att se vad en längre tid med denna produkt kommer att leda till! <3
Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml