Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
I ett betalt samarbete med KICKS beauty talks har jag fått m
Lioness Davis
Beauty Talks Ambassador
22/09-23:28
I ett betalt samarbete med KICKS beauty talks har jag fått möjligheten att testa hårprodukter från Continu samt Budgie. Så här kommer en liten tutorial på hur jag gjorde värmefria lockar på mitt afrohår med dessa tre produkter. I videon använde jag mig av : 1: Continu volumizing mousse. Den har jag i direkt efter jag har tvättat håret för bäst effekt. Den här produkten är en ny favorit!!! Alltså när jag säger älskar och fuktbevarande gumman!!! 😍 2: Budgie soft Wax är för att ge mig stadga och definition. Den är också min nya favorit. Sedan gör jag twist som i denna video och sen dags att torka. Du kan låta lufttorka eller använda dig av värme (med värmeskydd innan) men då är det bäst med att sitta under en hårtork för det är värme som inte är skadligt för håret och har samma effekt som att torka håret under en varm sommardag. Sedan tar man upp som jag gör i denna video. Tips är att ta ut dem samma dag för bästa resultat! Njut och må bäst! 🙏🏾 English; In a paid collaboration with KICKS beauty talks, I have been given the opportunity to test hair products from Continu and Budgie. So here's a little tutorial on how I made heat-free curls on my afro hair with these three products. In the video I used: 1: Continuous volumizing mousse. I add it directly after washing my hair for the best effect. This product is a new favorite!😍 2: Budgie soft Wax is to give me hold and definition. It is also my new favorite. Then I twist like as shown in this video and then it's time to dry. You can let it air dry or use heat (with heat protection prior), but then it is best to sit under a hooded dryer because it is heat that is not harmful to the hair and has the same effect as drying your hair on a hot summer day. Then you unravel as I did in this video. A pro tip is to take them out the same day for best results! Enjoy and all the best.🙏🏾
Continu Vitamin B5 Volume Mousse 300 ml
Continu Vitamin B5 Volume Mousse 300 ml