Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Har spenderat två veckor på Korfu nu, och tackar gudarna att
Sara
09/07-08:30
Har spenderat två veckor på Korfu nu, och tackar gudarna att jag kom ihåg att packa med mig det jag behöver för strandlivet. - Jag kör uteslutande på 50 spf över hela kroppen. Och då använder jag mig av EVY Technology för både ansikte och kroppen (stort ➕ då den är s.k reef friendly. Havet ❤️). Fyller alltid på med solkräm om jag legat i vattnet och plaskat mer än en halvtimme (EVYs håller enligt tillverkaren upp till 40 min). - Jag kör oftast flätat hår på stranden, gör det mycket enklare att reda ut sen. Men skjuts på vägen får jag av Olaplex no. 4 och no. 5. - Solfjäder för vindstilla dagar, detta trots att jag håller mig i skuggan av parasoll eller palmer. -Keps för att inte bränna min hårbotten (om jag inte snorklar då). -En god bok, korsord och hörlurar. Då är jag absolut kittad för en heldag! Efter en dag på stranden älskar jag att tvätta av ansiktet och lägga en återfuktande sheet mask. Använder Clinique’s liquid facial soap mild för att tvätta, och sen gärna en Aloe Vera-sheet mask som legat i kylen under dagen. Avslutar med att smörja huden med Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing. Efter det mår jag som en 👸🌸
Clinique Liquid Facial Soap Mild 200 ml
Clinique Liquid Facial Soap Mild 200 ml
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 100 ml
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF50 100 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
Olaplex No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Olaplex No.4 Bond Maintenance Shampoo 250 ml
Olaplex No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
Olaplex No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator 30 ml
Clinique Moisture Surge 100H Auto-Replenishing Hydrator 30 ml