Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
1. Hur många nyanser finns det? Teint Idole Ultra Wear Care &
Hej..83
05/09-18:10
1. Hur många nyanser finns det? Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation finns i hela 30 olika nyanser för alla olika hudfärger. Vilken nyans tror du att du ska ha? Jag tycker att nyansen 335W passar mig. 2. Dela med dig om dina allra bästa foundationhacks! Mina allra bästa fondationhacks är att om man har olika ytor på ansiktet där fondationen inte fastnar ordentligt som till exempel vid näsan så ska man exfoliera huden så att alla döda hudceller går bort och då håller sig din fondation, basen och hela sminkningen bättre. Jag rekomenderar paul's choice exfoliator därför att den är väldigt bra och fungerar super där den ger snabba och fina resultat. Man kan också blöta ner sin beauty blender innan man lägger på sin fondation som många redan gör. Det är också viktigt att återfukta huden men även att ha en skincare rutine kan vara bra att ha om man vill förbättra sin hud till exempel. Något som är super viktigt är att inte sova med sminket på och det räcker inte med att bara ta bort sitt smink med makeup wipes utan man måste använda en cleanser (rekomenderar cerave) för att få bort all smink där det brukar oftast fastna i porer där makeup wipes inte hjälper så mycket. Hoppas det kan hjälpa dig!!