Hem / KICKS Official / **Beauty Talker of the Month! >>** Grattis till @Hanna som
Hรคr fรฅr du veta det senaste som hรคnder pรฅ KICKS. Vi publicerar nyheter, tรคvlingar och du fรฅr hรคnga med Backstage pรฅ vรฅra upptรฅg.
KICKS
Official
03/05/22-10:41 (redigerad)

Beauty Talker of the Month! >> Grattis till @Hanna som รคr utvald till mรฅnadens Beauty Talker! ๐Ÿ˜˜ Hon har skapat inspirerande Beauty Kits och gett hjรคlpsamma tips till andra medlemmar. Dรคrfรถr fรฅr hon 200 Beauty Hearts (poรคng) och fรถrtjรคnar platsen som den #4 hรถgst rankade medlemmen pรฅ communityt.

Vi var nyfikna och frรฅgde hanna vilka produkter hon inte kunde leva utan ๐Ÿ˜

Hanna: De tre produkter jag inte skulle kunna leva utan รคr:

โญ๏ธ Dermalogica Breakout Clearing Booster, eftersom det har hjรคlpt min hud nรฅgot enormt med att bรฅde lugna och minska utbrott av finnar/acne vilket รคr helt fantastiskt dรฅ jag kรคmpar dagligen med min hy. ๐Ÿคฉ

โญ๏ธ Min andra produkt รคr Anastasia Off To Costa Rica Face Palette, eftersom jag tycker den รคr smidig att ha med sig och รคr allt man behรถver fรถr att sin bas ska bli dunder, absolut รคlskar hur den ser ut pรฅ huden!!

โญ๏ธ Min sista produkt รคr Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation, eftersom jag รคlskar hur den ser ut pรฅ huden, sรฅ lรคtt och naturlig perfekt nรคr det bรถrjar bli varmare och nรคr man har finnar/acne och inte vill ha ett tjockt lager av foundation pรฅ huden.

Fรถlj @Hanna pรฅ Beauty Talks hรคr: https://community.kicks.se/app/613/user/139023138/profile

**Beauty Talker of the Month! >>** Grattis till @Hanna som
**Beauty Talker of the Month! >>** Grattis till @Hanna som - 2
Dermalogica
Breakout Clearing Booster 30 ml
Lumene
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Medium
Off To Costa Rica Face Palette