Hem / Alla inlägg / TIPS! Vill passa på att tipsa om hemsidan Fragrantica till
Anastasia
Beauty Star
05/07/22-19:38
TIPS! Vill passa på att tipsa om hemsidan Fragrantica till alla som är intresserade av parfymer (https://www.fragrantica.com/) Det finns många funktioner att dra nytta av, här är några exempel: - Man kan kolla upp parfymer och se vad de består av, här ser man att Black Opium innehåller bl.a. kaffe och päron - Gillar man en not kan man klicka på den och se vad det finns för andra parfymer som innehåller den, här kollade jag upp noten licorice - Gillar man en viss parfym kan man kolla upp den i 'perfume finder' och hitta andra parfymer som liknar den, här ser man vad det finns för parfymer som liknar Givenchy Organza - Man kan kolla upp parfym enligt färg - Man kan hitta parfym enligt vilka noter den innehåller och vilka noter den INTE innehåller Den här hemsidan har blivit min go to när jag ska köpa parfym eftersom den hjälper mig inse vad jag gillar/inte gillar och varför. Vanligtvis vet jag bara att jag tycker om något men har ingen aning om vad det är för doft😆 rekommenderar den till alla!
TIPS! Vill passa på att tipsa om hemsidan Fragrantica till
TIPS! Vill passa på att tipsa om hemsidan Fragrantica till - 2
TIPS! Vill passa på att tipsa om hemsidan Fragrantica till - 3
TIPS! Vill passa på att tipsa om hemsidan Fragrantica till - 4