Hem / Alla inlägg / SkinByCelinne- HUDVÅRDANDE MAKEUP Hudvård möter makeup, i
SkinByCelinne
Beauty Star
13/06/22-16:02
SkinByCelinne- HUDVÅRDANDE MAKEUP Hudvård möter makeup, i teorin helt magisk men hur är det egentligen i praktiken? Vi i landet lagom är måna om vad vi applicerar på vår hud, ja när vi gör hudvårdsrutinen. Men vad händer sedan? Jag ser detta som en återkommande faktor, vi är näst intill galna med c-vitamin, retinol och hyaluronsyra men när sminket åker på spelar varken utgångsdatum eller ingredienser roll. År 2022 borde vi kommit längre när det kommer till en makeup där vi framhäver våra drag men samtidigt vårdar. Att ha en hållbar hudvårdsrutin är A och O men nu måste vi ta ett steg längre och främja vår hudhälsa med vårande makeup. Jag är en frekvent makeupfantast och snittar ett full face ca 5–6 gånger i veckan, det betyder att jag vet vad som fungerar och vad som trillar ner i golvet. Låt mig presentera ett märke jag blivit helt golvad av senaste halvåret, trumvirvel om jag får be!! JANE IREDALE, företaget själva säger följande om deras makeup, ” I en hudvårdsbransch av nej och inte, handlar allt om vad vi kan göra. Ingredienser som vårdar och mjukgör och inte verkar tilltäppande. Makeup som skyddar huden och på så vis förstärker varje individs personliga skönhet.” Att välja ut mina favoriter var inte lätt då allt jag testat finns flitigt kvar i min dagliga rutin, men vi ska ta en titt! För den som älskar lyster är Illuminating Glow Face Primer ett måste! Makeupen sitter bättre och jämnar ut hudtonen som avslutas med ett subtilt glow. Ifall du älskar en enkel bas som kan byggas på efter tycke och smak ska du ha Amazing Base Loose Mineral Powder. Glossy life, glossy wife. Livets läppglans som sitter på plats, ingen bismak och ger kyssvänliga läppar all night long-HydroPure Lip Gloss Sist men inte minst har vi vårens mest hypade nyhet! NARS Light Reflecting Foundation, avancerad hybrid foundation där hudvård och makeup korsas och blir en makalöst fin finish. Som auktoriserad hudterapeut är det otroligt viktigt att mina kunder väljer en makeup som låter huden andas. Är så glad över branschens uppsving och hoppas på många kommande produkter i hudvårdens tecken. Gör dig själv en tjänst och investera i din hud!
SkinByCelinne- HUDVÅRDANDE MAKEUP  Hudvård möter makeup, i - 2
jane iredale
Illuminating Glow Face Primer 50 ml
jane iredale
HydroPure Lip Gloss Cosmo
jane iredale
PurePressed Eye Shadow Single Allure
jane iredale
Glow Time® Pro BB Cream GT4