Hem / Alla inlรคgg / Ska du pรฅ brรถllop i sommar eller ska du kanske till och med
Matilda
Beauty Pro
23/06/22-13:54
Ska du pรฅ brรถllop i sommar eller ska du kanske till och med gifta dig? ๐Ÿ’๐Ÿค I bรถrjan av juni publicerade jag nรฅgra brรถllopsinspirerade looks pรฅ min Instagram som passar oavsett om du รคr dรคr som gรคst eller bruden sjรคlv. Hรคr รคr mina topp 3 bรคsta tips fรถr att fรฅ sminket att hรฅlla denna brรถllopssรคsong!ย  1. Anvรคnd produkter som du vet att du gillar och du vet fungerar fรถr dig och din hudtyp! Din brรถllopsdag รคr inte dagen du bรถr experimentera med nya produkter. 2. Primer, puder, setting spray - denna magiska trio kommer fรฅ ditt smink att hรฅlla hela dagen. Tรคnk pรฅ att inte alla produkter samarbetar vรคl med varandra, sรฅ var noga med att vรคlja produkter med ingredienser som gifter sig (see what I did there ๐Ÿ˜‰). 3. Krรคm som toppas med puder - fรถr att fรฅ en riktigt long lasting makeup brukar jag anvรคnda en krรคmprodukt som bas fรถr att sedan toppa med puder. T.ex. krรคm blush toppas med puder blush och krรคm bronzer toppas med puder bronzer.ย  Nedan ser du nรฅgra av mina must-have produkter, samt en av mina brรถllopssminkningar (min personliga favorit). Alla mina brรถllopssminkningar kommer snart att finnas samlade i ett inlรคgg under โ€œBeauty Looksโ€ โค
Ska du pรฅ brรถllop i sommar eller ska du kanske till och med
Ska du pรฅ brรถllop i sommar eller ska du kanske till och med - 2
Armani
Luminous Silk Foundation 4
Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Sensai
Glowing Base SPF10 Primer
Urban Decay
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml