Hem / Alla inlรคgg / Perfekta produkterna infรถr sommaren๐ŸŒธ Jag har nu under att
Beauty Tester
Hanna
Beauty Pro
14/06/22-18:30 (redigerad)
Perfekta produkterna infรถr sommaren๐ŸŒธ Jag har nu under att tag fรฅtt testa tvรฅ produkter frรฅn Sunny Storiesโ˜€๏ธ ๐ŸŒŸSelf tan illuminating body lotion gradual Jag har aldrig varit en stor brun utan sol anvรคndare men denna produkten fรถrvรฅnade mig stort!! De blir en hรคrlig och fin solkysst brรคnna efter bara fรถrsta anvรคndningen och den bygger upp jรคttefint, utan att bli orange. Man fรฅr ett hรคrlig glow efter applicering, den torkar snabbt vilket gรถr att det inte kladdar ner och fรถrstรถr sรคngklรคder. Ett stort pluss รคr doften!! Fรฅr inte bus kรคnsla alls๐Ÿ™๐Ÿป ๐ŸŒŸSelf tan kabuki blending brush Applicerade brun utan solen med denna hรคrliga kabuki borsten!! Sรฅ hรคrlig och mjuk, blandar in produkten som en drรถm utan att det blir flรคckigt eller randigt:) perfekt fรถr bรฅde kropp och ansikte, om man inte vill anvรคnda den pรฅ hela kroppen รคr den perfekt fรถr svรฅra stรคllen som hรคnderna och fotknรถlarna! Mรฅste sรคga hur imponerad jag รคr รถver dessa tvรฅ!! Trodde aldrig jag skulle bli sรฅ hรคr รถverraskad๐Ÿคฉ Rekommenderar starkt dessa och speciellt lotionen om man inte vill anvรคnda vanlig mousseโ˜€๏ธโ˜€๏ธ Har ni testat nรฅgon av dessa, vad tycker ni?
Perfekta produkterna infรถr sommaren๐ŸŒธ  Jag har nu under att
Sunny Stories
Self Tan Illuminating Body Lotion Gradual 125 ml
Sunny Stories
Self Tan Kabuki Blending Brush