Hem
Alla inlรคgg
>> Lets Talk Face Shaving << Jag har under en
Emma
KICKS Beauty Expert
23/03/22-08:51 (redigerad)
>> Lets Talk Face Shaving << Jag har under en tid nu rakat mitt ansikte, du hรถrde mig! RAKAT MITT ANSIKTE! ๐Ÿ˜ En Beautytrend som har cirkulerat en lรคngre tid och jag var bara tvungen att prova det ๐Ÿ˜ Jag rakar det ca 1 gรฅng i mรฅnaden med en โ€brow razorโ€ och resultatet blir sรฅ bra! Att raka ansiktet kan kรคnnas lite lรคskigt och konstigt men รคr faktiskt bra pรฅ mรฅnga sรคtt: 1. Du fรฅr ett lenare ansikteโญ 2. Du exfolierar huden genom att skrapa bort pรฅliggande hudceller โญ 3. Hjรคlper hudvรฅrden att penetrera djupare i huden och ger dรคrfรถr bรคttre effekt. โญ 4. Sminket lรคgger sig mycket finare pรฅ huden. โญ Tips: Nรคr du rengjort ditt ansikte sรฅ kan du lรคgga pรฅ en ansiktsolja fรถr att rakningen ska bli mildare pรฅ huden och kom ihรฅg att ha en lรคtt hand nรคr du gรถr det sรฅ du inte rรฅkar riva dig ๐Ÿ˜Š Att tรคnka pรฅ innan du rakar ansiktet: Rakning verkar vara en oskyldig teknik och fรถr det mesta รคr det det, men nรคr det gรคller att ta bort hรฅr frรฅn ansiktet finns det nรฅgra tips att tรคnka pรฅ. Om huden inte รคr fรถrberedd eller ren, rekommenderar jag inte att raka ansiktet. Detta kan fรถra in bakterier i huden som kan leda till utslag och infektioner och skapa ytterligare irritationโ•โ• Nรฅgon annan som bรถrjat med denna Beauty trend? ๐Ÿ’›och vad tycker ni? ๐Ÿ˜
Depend
Eyebrow Cutter
Depend
Everyday Eye Brow Knives