Hem / Alla inlägg / Jag testade Anastasias Luminous Foundation! Denna
Beauty Tester
Matilda
Beauty Pro
19/04/22-12:02
Jag testade Anastasias Luminous Foundation! Denna lystergivande foundation ger ett naturligt resultat utan något som helst glitter. Den lovar bl.a. att den passar alla hudtyper, inte ger flashback, inte oxiderar, är vattenresistent, och mycket mer! Mina förväntningar var höga... och kortfattat kan jag säga att jag tycker att produkten lever upp till vad den lovar. Den lägger sig otroligt fint på huden och håller sig hela dagen. Den passar utmärkt till torr hud men gillar du lyster kan jag tänka mig att denna foundation fungerar utmärkt till fler hudtyper! Den hjälper till att jämna ut min hudton, inklusive mina rodnader. Ingen flashback (som ni kan se på bilden nedan) och jag har inte upplevt att den oxiderar. Produkten är även vegansk och cruelty free! Luminous Foundation har fungerat utmärkt ihop med alla produkter jag testat den med. Att kombinera denna foundation med Anastasias Magic Touch Concealer ger verkligen en flawless finish! Som man förväntar sig av produkter från samma märke fungerar denna foundation även utmärkt ihop med resterande produkter från Anastasias sortiment! Det jag kanske älskar mest med denna foundation är hur otroligt byggbar den är! Jag kan välja att lägga ett jättetunt lager (jag personligen föredrar då att applicera produkten med en borste) för en supernaturlig finish, eller välja att bygga upp produkten till högre täckning (denna ger medium täckning). Den fungerar bra att applicera med både borste och fuktig svamp. Skulle jag rekommendera produkten? Ja absolut! Jag tror få som testar denna kommer att bli besviken. På min Instagram @beautiibymd (https://www.instagram.com/beautiibymd/) kan ni hitta fler bilder och videor när jag använder produkten!
Jag testade Anastasias Luminous Foundation!   Denna
Luminous Foundation 110C