Hem / Alla inlägg / Jag har fått testat den nya mascaran från Yves Saint Laurent
Beauty Tester
Louiseemretsson
Beauty Pro
22/04/22-20:43
Jag har fått testat den nya mascaran från Yves Saint Laurent och har under en tid nu använt den flitigt! Om vi kan diskutera designen först så är det en klassiskt stilren design, den känns bra att hålla i och lyxig (vilket jag tycker det mesta av YSLs produkter gör). Borsten är stor! Så den passar nog inte alla, men jag gillar det 🤩 visst, i början var det lite svårt att använda den, men det tycker jag nästan alla mascaror är när dom är ny, efter lite användning så har det blivit en vardagsmascara jag dras till. Det krävs inte många drag av den för att få volym i fransarna. Längden är inte riktigt där, men fyllighet får jag. Jag tycker inte den smular under dagen och har haft tårar i ögonen utan att det direkt smetat under ögonen eller så, men det gäller att inte ta för mycket av den. Det är svårt att få med alla småfransar men har lärt mig att ta toppen av borsten och dra lite där fransarna är korta. 😅 om det är något jag skulle köpa igen? Kanske. Finns det likvärdiga eller bättre billigare? Ja, men inte med samma design och lyxiga känsla skulle jag säga. Och eftersom jag ibland köper smink bara för att designen är löjligt bra, så förstår jag er som kommer köpa den här mascaran. 🤭 Jag tror också, att om framsböjare används, blir effekten mycket mer. Jag använder inte det men ska skaffa mig en bra och börja 😋 mascaran lovar sjukt mycket och vad gäller "kan ge upp till 200% mer volym" vet jag inte, men volym ger den. I videon så testar jag den för första gången så ni vet, jag kör inte heller flera lager utan testar endast "känslan" av den eller vad jag ska säga 😅 på bilden så har jag hunnit använda den många gånger och fått till det så som jag vill ha det. ❤️
Jag har fått testat den nya mascaran från Yves Saint Laurent - 2
Yves Saint Laurent
Lash Clash Mascara Black