Hem / Alla inlรคgg / ๐ŸŒธ Hypnรดse Le 8 Mascara ๐ŸŒธ Jag har med nรถje fรฅtt chansen
Beauty Tester
Julia
Beauty Star
15/06/22-18:37
๐ŸŒธ Hypnรดse Le 8 Mascara ๐ŸŒธ Jag har med nรถje fรฅtt chansen att testa Hypnรดse Le 8 Mascara frรฅn Lancรดme, och WOW. Vilken skillnad frรฅn tidigare mรคrken jag anvรคnt ifrรฅn ๐Ÿ˜ ๐ŸŒธ Denna mascara anser jag som volymgivande och perfekt till er som sรถker det i en mascara. Jag har redan tjocka fransar och sรถker mer en formula som fรถrlรคnger fransarna och hรฅller de pรฅ plats, dรฅ mina tenderar att sjunka naturligt som raka efter ett tag. Ett tag efter applicering sรฅ har fransarna separerat sig perfekt och hรฅller sig fortfarande uppe!  ๐ŸŒธ Jag mรคrker stor skillnad pรฅ tidigare mascaror man anvรคnt som ska utlova volym, men som har klumpat och tjocknat istรคllet efter ett tag. Denna tjocknar inte ihop <3 Kommer att anvรคnda mascaran kontinuerligt nu fรถr att se ifall mina fransar pรฅverkas och blir starkare och fylligare, dรฅ formulan bestรฅr av Lancรดmes egna forskning berikad med 8 aminosyror och vรฅrdande balm.  ๐ŸŒธ Mascaran kommer att vara perfekt fรถr er som sรถker volym och separerande tjocklek, men samtidigt fรถr er som vill hรฅlla fransarna uppe!  ร„r sรฅ tacksam รถver att fรฅtt testa Hypnรดse Le 8 och att jag รคven fรฅtt ytterligare testprodukter, som jag ser fram emot att testa ๐Ÿ’•
๐ŸŒธ Hypnรดse Le 8 Mascara ๐ŸŒธ  Jag har med nรถje fรฅtt chansen
๐ŸŒธ Hypnรดse Le 8 Mascara ๐ŸŒธ  Jag har med nรถje fรฅtt chansen - 2
๐ŸŒธ Hypnรดse Le 8 Mascara ๐ŸŒธ  Jag har med nรถje fรฅtt chansen - 3
Lancรดme
Hypnรดse Le 8 Mascara