Hem
Alla inlägg
Hej allihopa! Nu när värmen är här tänkte jag tipsa om
Beauttina
Beauty Pro
21/04/22-16:10
Hej allihopa! Nu när värmen är här tänkte jag tipsa om foundations som jag tycker är riktigt hållbara även i fukt och värme. Just nu pågår KICKS Beauty Awards och dessa foundations får definitivt min röst 🙌🏼 Min absoluta favorit är Urban Decays Stay Naked. Det är den jag använder i videon. Det är en medium täckande foundation, formulan är tunn och den känns knappt på huden. Den har en naturlig finish, kanske något mer åt det matta hållet, och den håller så bra! Jag är väldigt oljig i huden men inget kan rubba denna foundation. Vill jag ha full täckning använder jag mig av klassikern Double Wear från Estée Lauder. Den har en tjockare konsistens och matt finish. Den kan ta mig igenom svettiga danskvällar utan problem. För er som vill ha mer glow men ändå en foundation som håller hela dagen rekommenderar jag Diors Natural Nude foundation. Den ger ett härligt, friskt glow till huden och håller hela dagen. Jag har haft riktigt svårt att hitta en glowig foundation som ändå håller på min hud men den här gör det 🙌🏼 Jag grundar alltid med bra hudvård, även jag som har oljig hy behöver den vara återfuktad innan jag sminkar mig. Som avslutning använder jag alltid Urban Decays All Nighter setting spray, den gör verkligen skillnad för mig. Sminket smälter samman så fint och hållbarheten på sminket förlängs. Vilka är era bästa tips för att få sminket att hålla länge? Har ni några tips? Någon foundation, primer eller settingspray jag borde prova? Glöm inte att lämna en recension på era favoriter för KICKS Beauty Awards 🏆
Hej allihopa!  Nu när värmen är här tänkte jag tipsa om - 2
Estée Lauder
Double Wear Stay-In-Place Makeup Foundation SPF10c 1N1 Ivory Nude
Urban Decay
All Nighter Setting Spray 118 ml
Urban Decay
Stay Naked Weightless Liquid Foundation 20 NN Fair Neutral
DIOR
Forever Natural Nude Foundation 1N Neutral