Hem
Alla inlรคgg
Hej allihopa! Idag vill jag prata om mina favoriter frรฅn
Beauttina
Beauty Pro
10/05/22-11:44
Hej allihopa! Idag vill jag prata om mina favoriter frรฅn Dior ๐Ÿ˜ jag har verkligen รคlskat deras produkter det senaste. Ni kan se i videon nรคr jag applicerar produkterna. Fรถrst har vi Face & Body Powder-No-Powder, detta รคr ett fantastiskt puder fรถr att sรคtta foundation eller som ett avslutande steg fรถr att jรคmna ut och ge huden en fantastisk finish. Det รคr inte helt matt utan man fรฅr ett naturligt glow utan att se oljig ut. Forever Natural Bronzer รคr lite nyare fรถr mig men sรฅ fin pรฅ huden. Jag valde fรคrgen 03 Soft Bronze som passar min ljusa hy. Den ger vรคrme till ansiktet utan att vara orange, och รคr lรคtt att arbeta in i huden fรถr ett naturligt resultat. Den รคr parfymerad vilket kan vara bra att veta om man รคr kรคnslig. Rosy Glow Blush i Coral รคr ett vรคldigt populรคrt rouge av en anledning. Det blir otroligt vackert pรฅ kinderna och kan byggas upp till รถnskad intensitet. Det ger ett friskt hรคlsosamt resultat som hรฅller hela dagen. Personligen รคlskar jag lite rouge pรฅ nรคsan fรถr den dรคr lite solbrรคnda looken ๐Ÿ˜ Glow Face Palette i Rose Gold den hรคr var en av de fรถrsta produkterna jag kรถpte frรฅn Dior och som fick mig fast. Den ger ett fantastiskt glow som kan byggas upp fรถr mer intensitet eller sรฅ kan man ha det mer naturligt. Jag kan anvรคnda alla fรคrgerna i paletten men den rosa mer som ett rouge med mycket glow. Jag รคr lockad att kรถpa varianten som heter 001 Universal ocksรฅ. En annan nyare produkt fรถr mig รคr Addict Lip Glow โ€“ Lip Balm. Ett lรคppbalsam med fรคrg och jag har fรคrgen Coral som passar sรฅ bra ihop med rouget. Det รคr en dyr produkt men den รคr vรคldigt bra. Jag brottas med torra lรคppar รฅret runt och denna hjรคlper verkligen att hรฅlla dem รฅterfuktade lรคnge. Fรถrpackningen รคr lyxig och jag behรถver inte oroa mig fรถr att den ska gรฅ sรถnder i vรคskan. Nu vill jag hรถra era favoriter och rekommendationer? Vad har jag missat frรฅn Dior? ๐Ÿ˜
Hej allihopa!  Idag vill jag prata om mina favoriter frรฅn - 2
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
DIOR
Backstage Face & Body Powder-No-Powder 0 Neutral
DIOR
Addict Lip Glow Color-Awakening Lip Balm 004 Coral
DIOR
Forever Natural Bronze Powder 03 Soft Bronze