Hem / Alla inlägg / Hej alla Beauty Talkers! Äntligen är det dags för 2022’s
Hudvårdsnörd || Saralena
Beauty Star
21/04/22-13:36
Hej alla Beauty Talkers! Äntligen är det dags för 2022’s upplaga av KICKS Beauty Awards och det är NI som är med och bestämmer vilka det är som vinner. Det hela är mycket enkelt - gå helt enkelt in på dina favoritprodukter och lämna ett betyg samt gör en recension. Jag har just lämnat omdömen på ett par av mina favoriter nämligen dessa: ❤️Evy Technology Daily Defense Face Mousse SPF 50 - Min allra bästa solskyddprodukt. Den skyddar effektivt mot både UVB- och UVA-strålning och håller dessutom skyddet bättre än andra skydd på marknaden. Dessutom är den otrolig som primer under smink! ❤️Urban Decay Stay Naked Threesome Naked - Den perfekta allt-i-ett-paletten nu till sommaren. Härligt glowig bronzer och highligter samt en perfekt rosa rouge. Dessutom så fina även på ögonlocken. Ett tips för resan! ❤️Dermaceutic TriVita C30 serum - Ett av mina absoluta favoritserum när det kommer till kraftfulla antioxidanter. Levererar både skydd mot fria radikaler, jobbar med att förebygga pigmenteringar och ger dessutom en härlig lyster till huden. ❤️BeautyAct Glow-Up Liquid Illuminator Pearl - Så fin lystergivande kräm som funkar som punktvis highlighter, blandad i foundation för extra lyster eller helt enkelt som en extra lystrig kräm innan foundation. Plockar fram både amorbågen och kindbenen jättefint! ❤️Beauty Act Full-On Satin Lipstick - Här har jag inte bara en favorit när det kommer till färger utan flera. Formulan lägger sig så snyggt på läpparna och sitter bra under flera timmar. Dessutom torkar de inte ut det minsta - Fantastiska helt enkelt. Nu är jag nyfiken, vilka produkter är dina favoriter och varför?
Hej alla Beauty Talkers!  Äntligen är det dags för 2022’s - 2
Dermaceutic
Tri Vita C30 30 ml
Urban Decay
Stay Naked Threesome Naked
BeautyAct
Glow-Up Liquid Illuminator Pearl
EVY Technology
Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
Full On Satin Lipstick Pink Crush